today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Važno je da verujemo u brend u čijem oglašavanju učestvujemo!

„Veoma je važno da verujemo u brend u čijem oglašavanju učestvujemo. Bez vizije i vere u to što radimo nema uspeha. Ponosni smo na to što klijenti naše zaposlene koji rade u njihovim timovima smatraju svojim ljudima“ – kaže Jovan Stojanović, direktor kompanije Direct Media, jednog od vodećih medijskih sistema u Jugoistočnoj Evropi za Market Network.

Prema njegovim rečima, po navikama gledalaca i veličini, tržišta Slovenije, Srbije, Hrvatske i Bugarske relativno su slična ili uporediva. „Slovenci su u blagoj prednosti budući da najčešće koriste internet, pa su zato bliži evropskim prosecima. Tržišta Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije daleko su manja. Medijsko tržište Albanije je najprosperitetnije zato što je tamo populacija mlada i željna novina. Mi često pogrešno mislimo da je sve ono što dolazi sa Zapada naprednije od nas. Međutim, naše iskustvo pokazalo je da nije tako. Čini mi se na osnovu popriličnog iskustva da je u medijskom biznisu najveće znanje u regionu ipak u Srbiji. Razvoj malih tržišta u regionu dobrim delom bio je dirigovan znanjem koje dolazi iz naše zemlje. Naše agencije u regionu su, iako kasnije, ipak mnogo brže nego u Srbiji podizale nivo stručnosti, jer su prihvatale i implementirale znanja koja su već bila dokazana u praksi upravo na ovom tržištu“, navodi Stojanović.

Na pitanje – kako biste ocenili medijsko tržište u Srbiji, Stojanović je rekao: „Ekspanzija medijskog tržišta u Srbiji i celom regionu zaustavljena je ekonomskom krizom 2008. godine. Do tada su praktično svi parametri, od ulaganog novca do kvaliteta programa, bili pozitivni. Nažalost, te 2009. sve je naglo otišlo nadole. Od tada se svi trudimo da to popravimo i podignemo na viši nivo. Da li se u potpunosti slažem s programskim opredeljenjima medija? Ne, ne slažem se. S druge strane, bez potrebe da branim medije, sve što trenutno vidimo u domaćim medijima u skladu je s ekonomskom situacijom i onim što publika traži. Opet, pretenciozno bi bilo očekivati da agencija može, treba ili hoće da se bavi uređivačkom politikom ijednog medija. Mediji su slobodni da svoju programsku i uređivačku politiku određuju sami i to su uvek i radili.“

Kada govorimo o izazovima sa kojima se susreću agencije prilikom kreiranja kampanja, direktor kompanije Direct Media rekao je da je stalni izazov u našem poslu kako biti što efikasniji i sa što manje ulaganja postići što bolji rezultat. „Ključno je da prezentacija kampanje u medijima bude što kreativnija i što inovativnija kako bi iskočila iz mora drugih sličnih reklama. Za sve to važni su naši alati koji neke stvari kvantifikuju i na eksplicitan način govore o tome šta je isplativo, a šta nije. Oni nas usmeravaju na pravi put kako bismo za što manje novca postigli što više. To je ono što smo godinama uspevali da uradimo. U tome je naša agencija lider. Mi smo tu da bi naši partneri bili uspešniji, ali da u tom procesu i mediji prosperiraju. Rekao bih win-win-win situacija.“

Ceo intervju pročitajte na sajtu Market Networka.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!