Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Važno je da postoje kvalitetni domaći festivali!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2017. Tim povodom razgovarali smo sa Vladimirom Vukovićem, copywriterom agencije McCann Beograd. Njihova kampanja Lav kokice (klijent: Carlsberg Srbija) osvojila je prošle godine nagradu KAKTUS 2016 u kategoriji Profitna integrisana kampanja.

Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2017? Šta je vas motivisalo prošle godine?
U velikoj konkurenciji u kreatvnoj industriji važno je da postoje kvalitetni domaći festivali koji objektivno prepoznaju i nagrađuju najhrabrije i najbolje kampanje. Kao i u svakoj sferi života ne može se zanemariti i zdrav kompetitivni duh koje nas sve podstiče i motiviše da budemo bolji originalniji i uspešniji od konkurencije.

Ovogodišnji slogan festivala je ‘LOOK SHARP. THINK SHARP.’ Šta su za Vas SHARP ideje?
Sharp ideje su ideje koje prkose klišeima advertajzinga i pomeraju granice kreativnosti kako u viuzelnom tako i u narativnom smislu. To su ideje koje uz ispunjavanje svih ciljeva brendova uspevaju da “prošvercuju” i neku dublju umetničku vrednost, pozitivno utiču na društvo i ostanu zapamćene.

Šta, po Vašem mišljenju, neku kampanju čini posebnom i “predodređenom” za nagrade? Kako nastaju one “drugačije” kampanje?
Upravo pomenute sharp ideje su te koje kampanju čine potencijalom za nagrade. Potrebno je napraviti jasnu i beskopromisnu strategiju koja će dovesti do najboljeg kreativnog “out of the box” rešenja koje proizilazi iz jasnog i relevantnog ljudskog insight-a.

Na koji način po Vašem mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
KAKTUS već treću godinu okuplja struku i nagrađuje najbolje i najhrabrije domaće kampanje. Uspostavljeni visoki standardi su pravac i za buduće kampanje i naredne godine. Edukativni program je savremen i relevantan i predstavlja pravu meru znanja i inspiracije.

Jedan trend koji će obeležiti 2017. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Trend koji se svakako nameće kao globalni standard su društveno odgovorne kampanje. Naše tržište poslednjih godina uspeva da bude u koraku sa globalnim i ne sumnjam da će brendovi prepoznati ovaj način komunikacije kao idealnu priliku da svoje poslovanje podrede nekom višem cilju. Uz to pomenuo bih i trend “real time” oglašavanja koji je idealan odgovor na vreme brzih razmena informacija koje zahteva hitre, kratke i relevantne kreativne reakcije u digtalnom svetu.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!