today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uživaj u Heinkenu odgovorno!

Kompanija „Heineken“ otpočela je novu fazu globalnog pristupa u ohrabrenju odgovornog konzumiranja svojih prozvoda. Nova tema, u okviru dugogodišnje kampanje “Uživaj u Heinekenu odgovorno”, pod nazivom “Izlazak sunca pripada onima koji umereno piju” u svom središtu ima „Heineken“ kako bi prenela nove poruke.
Ova inicijativa sastavni je deo već nagrađene globalne kampanje „Otvori svoj svet“. Kompanija „Heineken“ odabrala je praznični deo godine da započne ovu kampanju, kako bi povećala relevantnost i uticaj poruke, ali i skrenula pažnju javnosti. Milioni potrošača širom sveta biće u prilici da, preko YouTube kanala kompanije „Heineken“, kao i putem socijalnih mreža i zvanične „Heineken“ internet prezentacije pogledaju spot koji promoviše odgovornu konzumaciju alkohola. „Izlazak sunca pripada onima koji umereno piju“ projekat je koji će koristiti razne kanale ka svim medijima, sa snažnim akcentom na društvene mreže. U spotu „Izlazak sunca“, koji traje 85 sekundi, kompanija „Heineken“ pokazuje kako se njihov junak provodi do duboko u noć, odgovorno konzumirajući alkohol. Noćni izlazak završava posmatrajući spektakularan izlazak sunca u društvu velike DJ zvezde Odri Napoleon.
Potrošači će biti u prilici da ovekoveče svoje najbolje fotografije izlaska sunca, tvituju (#mysunrise) i pošalju ih na zvaničnu Facebook „Heineken“ prezentaciju. Sve slike biće dostupne na „Heineken“ fan stranici i uključene u dinamičnu aplikaciju na kojoj će fotografije u zavisnosti od toga gde su snimljene biti postavljene na mapu. Svake nedelje najbolje fotografije sunčevog izlaska biće postavljene na zid Facebook stranice.
“Uživaj u Heinekenu odgovorno” globalni je naziv za sve odgovorne aktivnosti „Heineken“ kompanije. Integrisani pristup odgovornoj konzumaciji “Uživaj u Heinekenu odgovorno” (EHR) lansiran je 2004. godine i od tada se EHR logo nalazi na svim bocama, limenkama, ambalaži i komercijalnoj komunikaciji na svih 189 tržišta na kojima se brend „Heineken“ prodaje. Poruka o odgovornom konzumiranju prenosi se i preko oglasnih panoa kroz sponzorstvo UEFA Lige šampiona.
Više informacija možete pronaći na: linku, kao i na ovom linku.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!