today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Užitak slobode

REGION – Mnogi svetski klasici nastali su kada bi se poznatom oduzeo do tada nezamisliv deo. A sve iz želje za slobodom… A evo i kakve to veze ima sa King Classic-om…

Želja za slobodom neiscrpna je tema i aktualna u današnje vreme. Upravo je želja za slobodom iznedrila neke od istorijskih klasika. Svaki od njih predstavlja celu jednu revoluciju i, mada u početku možda i neshvaćen, postaje s vremenom ultimativni simbol borbe za slobodu pojedinca: slobodu izražavanja, slobodu komuniciranja, slobodu iskazivanja stavova, slobodu da budemo ono što jesmo i ponašamo se onako kako osećamo. A mnogima od tih istorijskih trenutaka zajednička je jedna nit vodilja: svaki od njih postao je istorijsko važan upravo onda kada mu se oduzelo nešto što je do tada bilo nezamislivo.

Upravo su ovo teme koje obrađuje nova letna kampanja Studia Sonda za King Classic sa 30% manje šećera, zaključujući kako je i legendarnom sladoledu oduzeto 30% šećera, a sve kako bi se dobilo više, odnosno korisnicima pružila sloboda da bez griže savesti uživaju u još jednom sladoledu više.

Kampanju i animirani TVC prate oglasi koji i praktično dokazuju kako manje često donosi više. Naime, na oglasnim površinama 30 odsto prostora darovano je u korist promocije udruge Centar za razvoj mladih te se i na taj način komunicira kako oduzimanje nečega zapravo često ne znači gubitak, već sasvim suprotno: proizvod se jednako efektno reklamira na nešto manjoj površini, ali zato donosi novu vrednost, u ovom slučaju promociju Udruge koja se brine za razvoj mladih.

Na kraju, kampanju zaokružuju dinamični story-ji koji nas podučavaju o zanimljivim istorijskim trenutcima i otkrićima koji su iz želje za slobodom postali svetski klasici kada im je oduzet jedan deo: poput donut-a, cabrioleta, mini suknje, bikinija itd… A koje možete pratiti na IG profilu @kralj.uzitka i @ledohrvatska

Credits:
Kreativna i art direkcija, copy: Studio Sonda – Jelena Fiškuš, Sean Poropat
Dizajn ključnog vizuala: Studio Sonda – Aleksandar Živanov
Ilustrator: Ale Giorgini
Animacija: Stefano Meazza
Glavni Account Manager: Studio Sonda – Mladen Gvozden
Production Manager: Studio Sonda – Rafaela Kerin
Produkcija: BrandVision
Klijent: Ledo / Frikom marketing

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!