Uvek je izazov biti konkurentan!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i liderima u agencijama u Srbiji. Tim povodom razgovali smo sa Đorđem Lašićem, Managing Directorom agencije Unibrand.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Sa stanovišta specifične pozicije koje Unibrand ima na tržištu marketinških usluga i uzimajući u obzir poslovno okruženje mogu da kažem da sam zadovoljan sa proteklom godinom. Puno se radilo i u našem poslu je došlo do porasta tražnje za našim uslugama, što za nas predstavlja uspeh. Unibrand je branding agencija, u našoj agenciji nastaju i redefinišu se brendovi. Ako kažem da prošlu godinu smatram uspešnom, to ujedno znači da smo kreirali neke dobre i konkurente brendove. To je dobra vest i za naše tržište.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Za nas je 2017 godina na neki način bila godina kada smo doživeli neku vrstu transformacije. Ovde prvenstveno mislim na industrije koje smo osvojili ali i na nove usluge koje smo počeli da nudimo. Kao agencija koja se prvenstveno bavi kreiranjem brendova učvrstili smo se u industriji luksuznih brendova (ma kako da neobično zvuči iz perspektive regionalnog tržišta), proširili smo svoje usluge na druga tržišta ali smo se sve više okrenuli i digitalnim medijima. Kada govorimo o transformaciji bitno mi je da istaknem da nas klijenti više ne vide kao agenciju koja nudi dobra kreativna rešenja nego kao konsultante koji uspešno unapređuju biznise svojih klijenata.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Iz perspektive moje agencije je izazov uvek svake godine isti. Biti konkurentan, kako uslugama tako i kvalitetnim klijent servisom. Takođe s obzirom da smo okrenuti i ka drugim tržištima ključni izazov je ponuditi internacionalne standarde kvaliteta i usluge. Mislim da to možemo i to ne samo mi nego i mnoge agencije iz našeg regiona. Zapravo verujem u to da kreativna ekonomija može da bude jedan od bitnih pokretača ekonomije.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Dopala mi se kampanja “Neželjena”, kao verujem mnogima u našem poslu. Sve čestitke onima koji su se usudili da na ovakav način otvore debate o moralu u naše društvu. Reakcije javnosti govore da li smo i koliko spremni za ovakve teme. Takođe, dopada mi se i projekat otvaranja Idea Organic radnji jer upućuje na to da je tržište sazrelo za odgovornije ponašanje.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište komunikacija u 2018.? Koje trendove možemo da očekujemo?
Iz perspektive onoga čime se mi delom bavimo (informisanje i usmeravanje ljudi u prostoru) Proximity Marketing i mogućnosti koje ova tehnologija nudi u navigaciji korisnika kroz prostor i sadržaje je sledeća stvar koja stiže. Sa stanovišta komunikacije meni je interesantan trend društveno odgovornih brendova i kampanja koje ovu odgovornost prate. Verujem da će ovaj trend potrošača koji kupuju pametno i odgovorno stići i kod nas. Mislim da već jeste.

Šta biste poželeli kolegama iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Zadovoljstvo.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari