Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Uticaj virusa COVID-19 na marketing, medije i komunikacije

REGION – Virus COVID-19 izazvao je globalnu krizu koja je zahvatila gotovo sve industrije. U kriznim situacijama važno je da brendovi budu empatični, solidarni i razumljivi prema svojim potrošačima.

Kako bi brendovi bolje upravljali izazovima koji su pred njima, pomagali u smanjenju širenja virusa i olakšali živote ljudima, Dentsu Grupa donosi neka zapažanja i razmišljanja zajedno s mogućim akcijama o tome kako bi brendovi mogli postupati u oblasti marketinga, medija i komunikacija.

Kako se u izveštaju navodi, solidarnost brendova veoma je važna u doba krize. Ukoliko brendovi uspeju da olakšaju život potrošačima, posebno starijoj populaciji za vreme izolacije, oni će to sigurno znati da cene u budućnosti.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!