Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uticaj radio oglašavanja na online pretraživanje

Tržišta – velika, mala i srednja – sva imaju nešto zajedničko – cilj im je da dopru do potrošača i da ih angažuju u trenucima koji će najviše uticati na njihove odluke. Ovo, zajedno sa činjenicom da su današnji potrošači sve pronicljiviji i dobro informisani zahvaljujući dostupnosti informacija, dovelo je do večito promenljivog puta do odluke u odnosu na onaj pre interneta.

U našem sadašnjem digitalnom svetu, put potrošača do kupovine skoro uvek uključuje i korišćenje pretraživača. Zapravo, prema nedavnim podacima Forrester Research-a, 71% potrošača počinje svoje putovanje korišćenjem pretraživača da bi otkrili nove proizvode i usluge (iniciranje), a 74% prijavljuje da koristi pretraživač za analizu i kupovinu (istraživanje, upoređivanje, transakcija).

Jedno od pitanja koje nam najčešće postavlja oglašivačka zajednica jeste: Da li oglašavanje na radiju utiče na online ponašanje, konkretno ponašanje pri pretraživanju? RAB je naručio studiju pod nazivom „Radio Drives Search“ da bi ne samo kvalifikovao, već i kvantifikovao sposobnost radija da utiče na online ponašanje.

Na osnovu analize preko 2100 radijskih reklama u 6 različitih kategorija poslovanja uključujući maloprodaju, osiguranje, automobilsku industriju, bežičnu komunikaciju, prodaju auto delova i elektronsku trgovinu:
– Radio je u proseku doveo do 29% povećanja Google pretraga. Zapravo, za jednog od trgovaca na malo, porast je bio izuzetnih 390%.
– Pretraživanje kao rezultat radijskog oglašavanja je veće radnim danima nego vikendom.
– Pretraživanje zahvaljujući radiju je veće tokom prepodnevnih sati.
– Kreativnost i kvalitet radijske reklame imaju direktan uticaj na povećanje pretraživanja.

Radio je dugo bio poznat kao medij koji utiče na ljude u pokretu, koji se najbolje pokazuje nabliže mestu kupovine i medij koji se najbolje koristi za promocije, takmičenja i prodaju. Ova studija dokazuje da je radio i medij koji može da podstakne interesovanje, da podigne svest o brendovima i da izazove ponašanje na koje svi na tržištu žele da utiču.

Nekoliko članaka je objavljeno u The Wall Street Journal i Business Insider, zajedno s diskusijama na nekoliko konferencija u vezi problema sa digitalnim i pretraživačkim reklamama – problemi postavljanja oglasa na „lažnim“ sajtovima s „lažnim“ saobraćajem i bez funkcionalnih „klikova“. Nedavno je jedan maloprodajni brend rekao da je „ogromna većina sredstava uloženih u online reklamiranje bačena na jurenje „klikova“ kojih jednostavno nema“. Ali pretraživanje je i dalje vrlo važno za potrošače, a samim tim i za oglašivače.

Rešenje je jednostavno – radio oglašavanje utiče na pretraživanje, a pretraživanje utiče na „klikove“.

Više informacija pronađite OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!