Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Uticaj radio oglašavanja na online pretraživanje

Tržišta – velika, mala i srednja – sva imaju nešto zajedničko – cilj im je da dopru do potrošača i da ih angažuju u trenucima koji će najviše uticati na njihove odluke. Ovo, zajedno sa činjenicom da su današnji potrošači sve pronicljiviji i dobro informisani zahvaljujući dostupnosti informacija, dovelo je do večito promenljivog puta do odluke u odnosu na onaj pre interneta.

U našem sadašnjem digitalnom svetu, put potrošača do kupovine skoro uvek uključuje i korišćenje pretraživača. Zapravo, prema nedavnim podacima Forrester Research-a, 71% potrošača počinje svoje putovanje korišćenjem pretraživača da bi otkrili nove proizvode i usluge (iniciranje), a 74% prijavljuje da koristi pretraživač za analizu i kupovinu (istraživanje, upoređivanje, transakcija).

Jedno od pitanja koje nam najčešće postavlja oglašivačka zajednica jeste: Da li oglašavanje na radiju utiče na online ponašanje, konkretno ponašanje pri pretraživanju? RAB je naručio studiju pod nazivom „Radio Drives Search“ da bi ne samo kvalifikovao, već i kvantifikovao sposobnost radija da utiče na online ponašanje.

Na osnovu analize preko 2100 radijskih reklama u 6 različitih kategorija poslovanja uključujući maloprodaju, osiguranje, automobilsku industriju, bežičnu komunikaciju, prodaju auto delova i elektronsku trgovinu:
– Radio je u proseku doveo do 29% povećanja Google pretraga. Zapravo, za jednog od trgovaca na malo, porast je bio izuzetnih 390%.
– Pretraživanje kao rezultat radijskog oglašavanja je veće radnim danima nego vikendom.
– Pretraživanje zahvaljujući radiju je veće tokom prepodnevnih sati.
– Kreativnost i kvalitet radijske reklame imaju direktan uticaj na povećanje pretraživanja.

Radio je dugo bio poznat kao medij koji utiče na ljude u pokretu, koji se najbolje pokazuje nabliže mestu kupovine i medij koji se najbolje koristi za promocije, takmičenja i prodaju. Ova studija dokazuje da je radio i medij koji može da podstakne interesovanje, da podigne svest o brendovima i da izazove ponašanje na koje svi na tržištu žele da utiču.

Nekoliko članaka je objavljeno u The Wall Street Journal i Business Insider, zajedno s diskusijama na nekoliko konferencija u vezi problema sa digitalnim i pretraživačkim reklamama – problemi postavljanja oglasa na „lažnim“ sajtovima s „lažnim“ saobraćajem i bez funkcionalnih „klikova“. Nedavno je jedan maloprodajni brend rekao da je „ogromna većina sredstava uloženih u online reklamiranje bačena na jurenje „klikova“ kojih jednostavno nema“. Ali pretraživanje je i dalje vrlo važno za potrošače, a samim tim i za oglašivače.

Rešenje je jednostavno – radio oglašavanje utiče na pretraživanje, a pretraživanje utiče na „klikove“.

Više informacija pronađite OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!