today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uspešni brendovi za OOH izvajaju oko 13% budžeta

SVET – WARC je objavio svoj najnoviji mesečni izveštaj o oglašivačkim trendovima, Global Ad Trends, u kojem donose najnovije uvide iz svetske oglašivačke industrije s naglaskom na OOH oglašavanje.

Na temelju podataka medijskih kanala iz 96 zemalja, i detaljnih nalaza s ključnih svetskih tržišta – Australija, Brazil, Kanada, Kina, Francuska, Nemačka, Indija, Italija, Japan, Rusija, Velika Britanija i Sjedinjene Američke Države – na koje otpada otprilike dve trećine vrednosti globalne trgovine oglašavanjem. Donosimo ključne zaključke…

  • Budžetska izdvajanja uspešnih brendova na OOH oglašavanje u proseku su iznosila 13% tokom osam godina koje su prethodile 2016. Udo OOH ostao je uglavnom stabilan, što odgovara udelu kanala u globalnom ulaganju u oglašavanje.
  • U izveštaju se takođe navodi da su među najvišim ulagačima u OOH vladine i neprofitne organizacije (26% budžeta), brendovi alkoholnih pića (16%) i maloprodajni brendovi (14%).
  • Udeo OOH u globalnom ulaganju u oglašavanje od 1990. godine do sada bio je u proseku 6%.
  • Udeo OOH u globalnom ulaganju u oglašavanje konstantno se smanjivao od 2012. godine, ali dugoročno je stabilan.
  • Na OOH je u proseku otpadalo 5,9% globalnih ulaganja u oglašavanje od 1990. Najnoviji provereni podaci pokazuju da je ulaganje u OOH iznosilo 31 milijardu dolara u 2016. godini, što čini 5,8% ukupnog globalnog ulaganja. Preliminarne procene za 2017. govore da će ostati na otprilike istom nivou.
  • Na digital otpada više od trećine ukupnog ulaganja u OOH oglašavanje, a ovaj segment ubrzano raste.
  • Podaci pokazuju da udieo digitala u ukupnom globalnom ulaganju u OOH oglašavanje iznosi 34,8% u 2017. Dugoročne projekcije sugerišu da će udeo digitala porasti na oko 45% do 2021. godine.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!