Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Uspešan početak saradnje agencije New Moment i Telenora!

Agencija New Moment izabrana je za novu kreativnu agenciju koja će kreirati komunikaciju za Telenor. Već u prva tri meseca saradnje, kreirano je 6 TV spotova i čak 9 kampanja.

“Telenor spada u kategoriju najvećih klijenata u Srbiji. Kada agencija osvoji tako veliki account, najvažnije je da efikasno uspostavi adekvatan poslovni model kao odgovor na nove zahteve, kako bi radom agencije bili zadovoljni i novi i postojeći klijenti. New Moment kompanija u Beogradu ima 90 izuzetnih kreativaca i stručnjaka, koji rade srcem i posvećeni su kreativnosti i uspehu. Pored Beograda, New Moment je regionalna kompanija koja ima agencije u Bugarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni, Crnoj Gori, Albaniji i Makedoniji, sa ukupno 220 zaposlenih”, istakao je Žarko Sakan, managing direktor agencije New Moment.

Prema rečima, Jelene Stekić ATL consumer manager-a, veliki je izazov iznova biti atraktivan, aktuelan i zanimljiv za više od 3 miliona korisnika u Srbiji. “Biti deo komunikacija u kompaniji koja je inovativna i progresivna poput Telenora, je veoma zahtevno, ali i izuzetno uzbudljivo. Zato nam je važno da naš partner bude kredibilna i kreativna agencija koja razume potrebe naših korisnka i da brzo i lako ide u korak sa digitalnim trendovima”

Ana Šutić, kreativna direktorka agencije, ponosna je na rezultate koje je New Moment tim postigao za kratko vreme. “Cilj nam je bio da unesemo kreativno osveženje u Telenor komunikaciju, uz poštovanje komunikacionih platformi na kojima brend počiva i u tom smislu je sjajno što Klijent ukazuje poverenje našim konceptima. Svaka kampanja je rezultat zajedništva našeg tima, koji prati sve stadijume procesa, od ideje do realizacije. Zato nam je, kao i uvek, važno da svaka kampanja odgovori na postavljeni zadatak i potrebe tržišta i istovremeno raduje svakog od nas.“

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!