Agencija New Moment izabrana je za novu kreativnu agenciju koja će kreirati komunikaciju za Telenor. Već u prva tri meseca saradnje, kreirano je 6 TV spotova i čak 9 kampanja.
“Telenor spada u kategoriju najvećih klijenata u Srbiji. Kada agencija osvoji tako veliki account, najvažnije je da efikasno uspostavi adekvatan poslovni model kao odgovor na nove zahteve, kako bi radom agencije bili zadovoljni i novi i postojeći klijenti. New Moment kompanija u Beogradu ima 90 izuzetnih kreativaca i stručnjaka, koji rade srcem i posvećeni su kreativnosti i uspehu. Pored Beograda, New Moment je regionalna kompanija koja ima agencije u Bugarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni, Crnoj Gori, Albaniji i Makedoniji, sa ukupno 220 zaposlenih”, istakao je Žarko Sakan, managing direktor agencije New Moment.
Prema rečima, Jelene Stekić ATL consumer manager-a, veliki je izazov iznova biti atraktivan, aktuelan i zanimljiv za više od 3 miliona korisnika u Srbiji. “Biti deo komunikacija u kompaniji koja je inovativna i progresivna poput Telenora, je veoma zahtevno, ali i izuzetno uzbudljivo. Zato nam je važno da naš partner bude kredibilna i kreativna agencija koja razume potrebe naših korisnka i da brzo i lako ide u korak sa digitalnim trendovima”
Ana Šutić, kreativna direktorka agencije, ponosna je na rezultate koje je New Moment tim postigao za kratko vreme. “Cilj nam je bio da unesemo kreativno osveženje u Telenor komunikaciju, uz poštovanje komunikacionih platformi na kojima brend počiva i u tom smislu je sjajno što Klijent ukazuje poverenje našim konceptima. Svaka kampanja je rezultat zajedništva našeg tima, koji prati sve stadijume procesa, od ideje do realizacije. Zato nam je, kao i uvek, važno da svaka kampanja odgovori na postavljeni zadatak i potrebe tržišta i istovremeno raduje svakog od nas.“