Uspeh za kampanje The Coca-Cola Company, Bambi i Ahold Delhaize na drugom Effie Awards Serbia

Na drugom Effie Awards festivalu u Srbiji, u konkurenciji od ukupno 49 prijavljenih radova, kampanje kompanija The Coca-Cola Company i Koncern Bambi, koje potpisuje McCann Beograd u saradnji sa UM Beograd, osvojile su bronzana priznanja za efikasnost i ostvarenje poslovnih rezultata, dok je kampanja kompanije Ahold Delhaize finalista u kategoriji Retail-a.

Kampanja “Srbija je neXt inspiracija” za neXt i The Coca-Cola Company osvojila je Bronzani Effie. Na kampanji su radili timovi agencija McCann Beograd i UM Beograd. Koncern Bambi i Plazma Slana osvojili su Bronzani Effie za kampanju “Novo Plazma iskustvo” iza koje stoji McCann Beograd tim. Među finalistima takmičenja našla se i kampanja kompanije Ahold Delhaize za brend Maxi.

Effie priznanja nagrađuju one kampanje koje su efektivne u pokretanju prodaje i povećanju prepoznatljivosti kompanija i brendova, i samim tim predstavljaju dokaz isplativosti uloženih sredstava ali i efektivnog kreativnog pristupa, koji zajedno podstiču poslovanje klijenata i povećavaju njihov udeo na tržištu.

“Uspeh na Effie festivalu dokaz je naše strasti i motivacije da kreiramo fantastične stvari koje direktno doprinose poslovanju naših klijenata, menjaju kulturu i pomeraju tržište. Ali ono što ovo priznanje razlikuje od većine drugih i što ga čini posebno vrednim, jeste to što nagrađuje timski rad klijenta i svih agencija koje učestvuju u projektu“, rekla je Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja u agenciji McCann Beograd.

Jovana Petrović, regionalni menadžer usluživanja klijenata medijske agencije UM Beograd, naglasila je: “Posebna je čast kada kampanja dobije Effie nagradu jer činjenica da njene učinke ocenjuju najstručniji ljudi iz industrije čini naš rad prepoznatim i cenjenim. Ovo je velika čast za agenciju UM, a glavni ključ uspeha je zapravo poverenje koje nam klijenti ukazuju. Jedino partnerski odnos može da dovede do uspeha i to je ono na čemu uporno radimo, a nagrade to i dokazuju.“

Effie procenjuje efektivnost reklamnih kampanja prema svetskim merilima i odaje priznanje snažnim idejama koje su ostvarile ciljeve klijenata i brendova. Upravo ova priznanja najbolji su pokazatelj da se ulaganje u marketing i advertajzing isplati i da donosi značajne rezultate za poslovanje klijenata. Uspeh agencija McCann i UM Beograd nastavak je uspeha McCann Worldgroup mreže, koja je proglašena za najefektivniju kreativnu agencijsku mrežu u 2018. godini prema globalnom Effie Indeksu.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari