Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Uspeh saradnje između brendova i influencera zavisi od pravog odabira saradnika

REGION – Povodom konferencije Digital Takeover koju organizuje 24sata u Hrvatskoj, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerka u Dialog komunikacijama u razgovoru za Poslovni dnevnik, govori o influencerima i blogerima i kako oni mogu uticati na brend.Osvrnula se i na branše u kojima to najbolje uspeva i pojasnila kakvi nas trendovi po tom pitanju očekuju u godini koja je pred nama.

„Influenceri u svakom slučaju jako utiču na percepciju brendova i važan su faktor u njihovoj transformaciji. Postoji nekoliko pravila za saradnju s influencerima. Prvo je važna dobra priprema, koja se sastoji u tome da je za uspeh saradnje ključno odabrati saradnike koji dele vrednosti brenda. Drugo, potrebno je dugoročno ulagati u odnose s influencerima i pokazati im da se njihov rad ceni. Treće, bitna je aktuelnost, kontekst u kojem se komunikacija odvija. Četvrto, morate paziti da ne izdate poverenje koje vam je povereno, da u svojim naporima budete transparentni. Peto, brendovi moraju biti otvoreni za ko-kreaciju s influencerima, jer oni vrlo dobro poznaju svoje pratioce. Šesto, važno je biti autentičan, doneti dodatnu vrednost komunikaciji i poslednje, morate se potruditi upoznati publiku s kojom preko influencera komunicirate, način na koji reaguju njihove navike i želje“, rekla je Čulić Fischer.

Prema njenim rečima, blogeri danas imaju jednaku snagu unaprediti ili uništiti brend kao što to imaju i mediji. „Društvene mreže su postale vrlo moćno reputacijsko sredstvo, a blogeri ih koriste kako bi imali što bolji doseg do svojih pratilaca.“

Ceo intervju pročitajte na portalu poslovni.hr.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!