Ljiljana Malenović, Marketing Manager Ušće Shopping Centra, specijalno za Marketing mrežu govori o rekonstrukciji ovog šoping centra, kako planiraju da integrišu održivost i ekološku svest u projekat rekonstrukcije, ali i kako planiraju da se izdvoje od konkurencije u dinamičnom maloprodajnom sektoru.
Kako biste opisali trenutnu poziciju UŠĆE Shopping Centra na tržištu Srbije i kakav uticaj očekujete od predstojeće rekonstrukcije?
Ovog proleća UŠĆE Shopping Center slavi svoj 15. rođendan kao landmark grada. Tokom svih ovih godina naša zajednica je izgradila UŠĆE love brand i učinila da ostane jedna od najznačajnijih šoping destinacija u regionu, poznatoj po svojoj širokoj ponudi brendova, raznovrsnim uslugama i atraktivnoj lokaciji na ušću Save i Dunava.
Predstojeća rekonstrukcija će značajno unaprediti i osvežiti UŠĆE Shopping Center, čime će se dodatno ojačati njegova pozicija na tržištu. Rekonstrukcija će učiniti centar još atraktivnijim odredištem za kupovinu, zabavu i druženje. Takođe, poboljšanja u ponudi i infrastrukturi privlači nove brendove i investicije, što će dodatno učvrstiti poziciju UŠĆA kao lidera na tržištu.
Važno je napomenuti da će centar neometano raditi tokom rekonstrukcije, tako da posetioci mogu i dalje da uživaju u svim pogodnostima koje UŠĆE nudi.
Kako planirate da integrišete održivost i ekološku svest u projekat rekonstrukcije?
MPC Properties fokusira se na principe zelene gradnje i održivosti, fleksibilan dizajn i inovativnu arhitekturu i kroz projekat rekonstrukcije delova UŠĆE Shopping Centra. Deo tima koji je radio na izgradnji centra i dalje je angažovan na rekonstrukciji, što garantuje kontinuitet i kvalitet u realizaciji projekta. Ovaj zajednički poduhvat naše i kompanije Aterburi Evropa (Atterbury Europe), podrazumeva, između ostalog, osvežavanje dizajna enterijera sa obiljem prirodnog svetla i zelenila. Pored toga, nastavićemo da organizujemo različite edukativne programe i događaje o ekološkim pitanjima.
Koje inovacije možemo očekivati kao rezultat rekonstrukcije?
Rekonstrukcija UŠĆE Shopping Centra donosi niz inovacija koje će značajno unaprediti iskustvo potrošača. Jedna od ključnih inovacija je relokacija Food Courta na treći sprat, jer će omogućiti posetiocima da uživaju u hrani sa prelepim pogledom na stari grad i ušće. Otvaranje novih restorana i kafeterija u prizemlju sa otvorenim i zatvorenim baštama doprineće raznovrsnosti ugostiteljske ponude, pružajući posetiocima više mogućnosti za uživanje. Osim toga, uvođenje novih, atraktivnih brendova, kao i pop-up lokala, obogatiće ponudu centra. Bitne promene uključuju i transparentnu staklenu fasadu, proširenje prostora i kreativnih zona koje podstiču raznovrsne aktivnosti i društvenu interakciju. Ove inovacije će doprineti stvaranju još modernijeg i atraktivnijeg Ušće Shopping Centra koji neće biti samo destinacija za kupovinu, već i centralno mesto za zabavu i relaksaciju.
Kako će marketinška kampanja koja prati projekat rekonstrukcije biti usklađena sa dugoročnim ciljevima i vrednostima Ušće Shopping Centra?
Marketinška kampanja koja prati projekat rekonstrukcije Ušće Shopping Centra ističe da je ovaj projekat dugoročna investicija u kvalitet i unapređeno šoping iskustvo. Kampanja takođe promoviše inovacije u maloprodaji ističući ekskluzivne ponude, nove brendove i jedinstvene sadržaje. Kao i do sada, inspirišemo, pokrećemo trendove i stvaramo snažnu i autentičnu vezu sa posetiocima i lokalnom zajednicom.
A kako ritejl industrija nikada ne miruje, paralelno sa kampanjom za projekat rekonstrukcije obeležavamo i 15. rođendan UŠĆE Shopping Centra. Ove godine proslavljamo rođendan u periodu od 30. marta do 30. aprila uz atraktivan i inovativan sadržaj u samom centru, uz nešto drugačiju digitalnu kampanju.
Kako UŠĆE Shopping Centar planira da se izdvoji od konkurencije u dinamičnom maloprodajnom sektoru Srbije nakon rekonstrukcije i koji su vam dalji planovi?
Fokus će biti na diferencijaciji ponude, uvođenju ekskluzivnih brendova i jedinstvenih prodajnih koncepata, kao i na pružanju raznovrsnih usluga koje će privući širok spektar potrošača. Održivost i društvena odgovornost će biti ključni elementi poslovanja, sa nastavkom angažovanja u održivim praksama i podrškom lokalnoj zajednici.
Pored toga, unapređenje infrastrukture, lakša dostupnost i parking, kao i kvalitetna marketinška strategija, doprineće stvaranju još atraktivnijeg UŠĆE Shopping Centra. Dalji planovi uključuju kontinuiranu evoluciju i prilagođavanje tržištu kroz inovacije, unapređenje ponude i usluga, kako bi centar ostao lider u maloprodajnom sektoru u Srbiji i regionu.