REGION – Nagrade Sempler u šest takmičarskih kategorija i nagrada veliki Sempler za najbolju medijsku strategiju godine svečano su dodeljene u okviru dvodnevne konferencije medijskih trendova SEMPL. Grand Sempler za najbolju medijsku strategiju godine pripala je agencijama Pristop, Pristop Media i Renderspace za projekat „Zlatko – living life“. Ovaj projekat osvojio je još dve nagrade u kategorijama D – najbolja iskustvena akcija i E – najbolji izbor digitalnog okruženja.
„Žiri je bio jednoglasan u odluci kom radu dodeliti Veliki Sempler. Pobednička akcija je zaista uspela da motiviše ciljnu grupu i poistoveti se sa ciljnim grupama. Korisnicima se nije obratila neposredno u smislu kupite to, već je jezikom mladih uspela da istakne svoju jedinstvenu prodajnu prednost (USP)“, rekla je o odluci žirija Vesna Beganović, predsednica osmočlanog žirija za nagrade Sempler, osnivač i direktor oglašivačke agencije Via Media iz Sarajeva. Kako je dodala, žiri je kod prijavljenih radova ocenjivao pre svega njihovu efikasnost, izbor i upotrebu u medijima u marketinško komunikacijskom miksu kao i ostvaren profit od investicije (ROI).
Nagrade u kategoriji A – strateška primena media miksa i F – najbolja akcija na društvenim mrežama pripale su agenciji OMD – OmnicomMediaGroup za projekat TWINGOGIRLS. Nagrada u kategoriji B – inovativna primena komunikacionog kanala otišla je u ruke agencijama Pristop i Pristop Media za projekat RADIO SHOW ON THE ROOF. Agenciji 101 pripao je Sempler u kategoriji C – najbolja ciljana akcija, za kampanju NOSEČKA MG (PREGGY MG).
Od 65 prijavljenih radova, čak 22 rada iz Slovenije, i četiri iz Srbije ušla su u uži izbor.