today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uručene Sempler nagrade!

REGION – Nagrade Sempler u šest takmičarskih kategorija i nagrada veliki Sempler za najbolju medijsku strategiju godine svečano su dodeljene u okviru dvodnevne konferencije medijskih trendova SEMPL. Grand Sempler za najbolju medijsku strategiju godine pripala je agencijama Pristop, Pristop Media i Renderspace za projekat „Zlatko – living life“. Ovaj projekat osvojio je još dve nagrade u kategorijama D – najbolja iskustvena akcija i E – najbolji izbor digitalnog okruženja.
„Žiri je bio jednoglasan u odluci kom radu dodeliti Veliki Sempler. Pobednička akcija je zaista uspela da motiviše ciljnu grupu i poistoveti se sa ciljnim grupama. Korisnicima se nije obratila neposredno u smislu kupite to, već je jezikom mladih uspela da istakne svoju jedinstvenu prodajnu prednost (USP)“, rekla je o odluci žirija Vesna Beganović, predsednica osmočlanog žirija za nagrade Sempler, osnivač i direktor oglašivačke agencije Via Media iz Sarajeva. Kako je dodala, žiri je kod prijavljenih radova ocenjivao pre svega njihovu efikasnost, izbor i upotrebu u medijima u marketinško komunikacijskom miksu kao i ostvaren profit od investicije (ROI).

Nagrade u kategoriji A – strateška primena media miksa i F – najbolja akcija na društvenim mrežama pripale su agenciji OMD – OmnicomMediaGroup za projekat TWINGOGIRLS. Nagrada u kategoriji B – inovativna primena komunikacionog kanala otišla je u ruke agencijama Pristop i Pristop Media za projekat RADIO SHOW ON THE ROOF. Agenciji 101 pripao je Sempler u kategoriji C – najbolja ciljana akcija, za kampanju NOSEČKA MG (PREGGY MG).
Od 65 prijavljenih radova, čak 22 rada iz Slovenije, i četiri iz Srbije ušla su u uži izbor.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!