Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Uručene nagrade UEPS za 2017. godinu!

Na svečanosti povodom 57 rođendana najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja, na kojoj se okupio veliki broj uglednih zvanica, uručena su priznanja najboljim marketinškim stvaraocima u 2017. godini.

Ove godine dodeljeno je 15 zlatnih, 21 srebrno i 28 bronzanih priznanja u 17 kategorija i 21 potkategoriji, uključujući i priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku i režiju.

Veljko Golubović, predsednik žirija koji je zbog poslovnih obaveza bio odsutan u pisanoj izjavi osvrnuo se na ovogdišnje radove: „Žiri je imao priliku da pogleda, zaista, impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos mnogim nepovoljnim faktorima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu komunikaciju. Kao i svake godine, iz velikog broja radova izdvojilo se i dosta toga svežeg, novog i originalnog. Siguran sam da je ovogodišnji žiri to prepoznao i na pravi način vrednovao. Da li je takvih radova bilo dovoljno? Mislim da je takvih radova bilo više nego što bi se moglo očekivati. Na neki način prispeli radovi oslikavaju stanje u srpskoj privredi i ekonomiji, pa su neke kategorije, kao npr, TV spot ili OOH imale veoma mnogo prijavljenih radova, a opet u kategorijama vezanim za kreiranje nove robne marke ili dizajn bilo je zanemarljivo malo prijava.“

Dodeljeno je i prošle godine ustanovljeno priznanje „Otkrivanje“ portalu i FB stranici „Kultiviši se“ kao deo podrške onima koji se ne bave profesionalno komunikacijama ali se na određen način obraćaju javnosti svojim originalnim inicijativama.

Zlatna priznanja agencija New Moment osvojila je u kategorijama Promocija srpske kreativnosti, PR, Online, Integrisana komunikacija, Direct i CSR za projekat „Jedna knjiga za mir“. Srebrne medalje osvojili su projekti agencije New Moment „Jedna knjiga za mir“ u kategorijama Print i Kreativna upotreba medija, kao i kampanja za Bitef u kategoriji Integrisana komunikacija.

New Moment je osvojio i bronzu u 5 kategorija BTL – Mesto prodaje za klijenta Under Armor, BTL – Sajamski nastup za učešće galerije New Moment na Sajmu u Solunu, Online za Responsive checker, Integirsana komunikacija u telekomunikacijama za Telenor i Integrisana komunikacija u kulturi za projekat „Belgrade guide“ fotografa Vladimira Milivojevića Boogie-ja. U kategoriji Art i craft, agenciji New Moment dodeljeno je priznanje za nabolju režiju koje je pripalo Marku Đilasu za kampanju Telenor 4G mreža. Agencija New Moment osvojila je i dva najvažnija priznanja koja dodeljuje UEPS – Grand Prix i titulu Agencije godine 2017.

Od 15 prijavljenih kampanja, agencija McCann Beograd nagrađena je sa 11 priznanja čime je potvrdila uspeh od prethodnih godina. Zlato su osvojile kampanje realizovane za Infostud i prve ručno tkane, odnosno pletene Coca-Cola bilborde. Srebrom i broznom nagrđene su dve kampanje za MTS, dok su bronzano prizananje dobile Slazna Plazma, Pirulolci, BelhHospice, McCann Talks, Rosa, kao i dve bronze za Coca-Cola ručno tkane/pletene bilborde.

„Kraj godine je ujedno i festivalska sezona za nas i nagrade UEPS-a zaokružuju i uvodi u završnicu ovu dinamičnu godinu – za nas ujedno i godinu jubileja, odnsono 20 godina poslovanja. Radujemo se što ovogodišnjim uspesima dodajemo i ova UEPS priznanja. Zahvaljujem i čestitam svim, kolegama, partnerima i saradnicima na ovom uspehu” kaže Olivera Perković, direktorka agencije McCann Beograd.

Agencija Ovation BBDO osvojila je srebro i bronzu u kategoriji Integrisana kampanja – alkoholna pića (klijent: HEINEKEN Srbija). Sa UniCredit bankom osvojili su srebro u kategoriji Integrisana kampanja – finansije, kao i srebro za Direktni marketing. Ovation BBDO osvojio je i zlato u kategoriji Integrisana kampanja – hrana i bronzu za Creative Efficiency (klijent: Frikom).

Informacije o svim dobitnicima ovogodišnjih priznanja možete naći na: http://ueps.org.rs/dan-ueps-a/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!