Uručene nagrade „Snaga kreativnosti“

Agencija McCann Beograd dobila je nagradu za najbolju kampanju godine na Smotri kreativnog stvaralaštva “Snaga kreativnosti”. “Najboljom među najboljima” proglašena je kampanja “Može“ Raiffeisen banke, koju je žiri ocenio kao najzapaženiju protekle godine, a agencija McCann Beograd nagrađena je sa još četiri nagrade za kampanje “Kada voziš, parkiraj telefon”, „Schweppes – Samo za odrasle”, “Lav pivo – Mini” i “Može”.
Pored nagrade za kampanju godine, kampanja “Može” Raiffeisen banke dobila je i nagradu u kategoriji bankarske i finansijske usluge i trgovina. Kampanja “Kada voziš, parkiraj telefon” kompanije Telekom Srbija nagrađana je u kategoriji neprofitnih kampanja, dok je u kategoriji bezalkoholnih napitaka nagrađena kampanja „Schweppes – Samo za odrasle” kompanije Coca-Cola, a kreativni tim agencije “McCann Beograd” nagrađen je i u kategoriji alkoholnih pića za kampanju “Lav pivo – Mini” realizovanu za kompaniju Carlsberg.
“Ponosni smo što smo nagrađeni u četiri različite kategorije, uključujući i najbitniju, nagradu za kampanju godine koja se prvi put dodeljuje ove godine. Posebno smo zadovoljni što su nagrađene kampanje rezultat partnerskog rada sa našim dugogogodišnjim klijentima. Osim potvrde kreativnosti kroz pozitivne reakcije potrošača kao i struke, zadovoljni smo i rezultatima koje su pojedinačne kampanje generisale za naše brendove, odnosno klijentovo poslovanje. Na taj način ovaj uspeh je kompletan.”, izjavila je Olivera Perković, direktorka agencije McCann Beograd.

Glavne nagrade su juče dobile i agencije Leo Burnett, B.C.A. Mosaic, LPT, a u finalu našle su se i Idea Plus Communications, Draftfcb+Afirma, Grey Worldwide, Popular Bruketa&Žinić OM i Kitchen&Good Wolf. Nagrade „Zlatno pero“ uručene su novinarima Vesni Damjanić Branković, Veranu Matiću i Milanu Ćulibrku. Smotra kreativnog stvaralaštva “Snaga kreativnosti” tradicionalno se po šesti put održala u organizaciji specijalizovanog časopisa Taboo.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

1 komentar

Komentari