Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Uručene nagrade IdejaX i Mixx

Večeras su u sklopu Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija, proglašeni su pobednici takmičenja IdejaX i Mixx. Za takmičenje IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove realizivane u svim vrstama medija ukupno je bio prijavljeno 106 radova od strane 20 agencija i 61 oglašivača, a prestižnu titulu Agencije godine osvojila je Imago reklamna agencija, dok je nagradu za „Oglašivača godine“ osvojila kompanija Meggle. Imago reklamna agencija osvojila je i Grand Prix festivala za naručitelja Atlantic grupu.
O pobednicima takmičenja IdejaX odlučivao je žiri u sastavu: Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM), Almir Okanović (BBDO Zagreb), Goran Božić (McCann Erickson), Veljko Žvan (Grey Worldwide Zagreb), Kruno Serdar (Unex grupa), Krešimir Purgar (Publicis), Danijel Vuković (Fahrenheit), Davor Runje (Drap), Jakov Vilović (Utorak), Maro Pitarević (Digitel) i Vladimir Končar (Studio Revolucija), uz predsjednika žirija Vanju Blumenšajna iz Imago reklamne agencije.
Za nagradu Mixx koja se dodeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju konkurisalo je 65 radova prijavljenih od strane 24 agencije, a nagrade su dodeljene u tri kategorije: Kampanje, Best In Show i Ostalo. Nagradu za najbolji rad „Best in Show“ osvojila je agencija Drap za kampanju „Životinjsko carstvo – Eko park“ za naručioca Kraš. Nagradu u posebnoj kategoriji Inovativna upotreba tehnologije osvojila je agencija Brlog (grupa Bruketa&Žinić OM) za kampanju „Sound.log by brlog“.
O pobednicima takmičenja Mixx odlučivao je žiri u sastavu: Anđela Buljan Šiber (iZone), Neven Jacmenović (Nivas), Daniel Kašaj (Web Burza), Daniel Ackerman (Istudio), Saša Škorić (OMG), Marko Andrin (Unex), Vjekoslav Srednoselec (Mediacom), Ana Klarić Kumer (Inventa), Boris Ličina Borja (Jasno i Glasno), Joško Oršulić (Drap) i Tin Kadoić (Brlog) uz predsjednika žirija Nikolu Vrdoljaka (Gingernet).

Detalje o nagrađenima i kategorijama pronađite na sajtu http://www.danikomunikacija.com/.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!