Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Uručene Golden Drum nagrade!

REGION – Na svečanoj ceremoniji dodele nagrada 23. Golden Druma proglašeni su pobednici ovogodišnjeg festivala. Najboljim radovima prijavljenim ove godine dodeljeno je ukupno 72 srebrna, 42 zlatna bubnja i 15 Grand Prix nagrada, od koji je pet otišlo u Adriatic regiju.

McCann Beograd je osvojio dva Grand Prix-a za kampanju Lav kokice, za klijenta Carlsberg Srbija (u kategorijama Direct i Integrated). Saatchi & Saatchi Macedonia/Publicis One odneo je dva Grand Prix-a sa Sea Hero Quest kampanjom za Deutsche Telekom (Mobile, aktivacije programa), dok je peti Grand Prix za region uzeo hrvatski Imago Ogilvy u kategoriji Digital, sa Wing of Love kampanjom za Jamnicu.

Kada su u pitanju zlatne i srebrne nagrade, zemlje regiona osvojile su 5 zlatnih nagrada i 6 srebrnih: Makedonija 3 zlata i 1 srebro, Srbija 1 zlato i 4 srebra, Hrvatska 1 zlato i 1 srebro.

Saatchi&Saatchi Belgrade osvojio je zlato u kategoriji Integrated radom Najvažniji poziv u životu za Hemofarm fondaciju, koji je takođe osvojio srebro u kategoriji Odnosi s javnošću za društvenu odgovornost. McCann Beograd je osvojio srebra u kategorijama Mobile i Branded Content sa projektom ARt, najveća virtuelna izložba umetničkih dela za Muzej savremene umetnosti u Beogradu, dok je New Moment New Ideas Company uzeo srebro u kategoriji Event sa Run For Peace događajem koji je rađen za Nike Running Club, Sport Time.

Za Hrvatsku, Bruketa&Žinić OM osvojio je zlato u kategoriji Design sa Etiketom štedljivog čoveka, za klijenta Jako vino, dok je Studio Sonda uzeo srebro u kategoriji Design sa Piquentum Sv. Vital 2014 dizajnom za klijenta Vinski podrum Buzet.

Sa 169 poena, McCann Worldgroup je osvojio Golden Net Award za najuspešniju agencijsku mrežu na festivalu. Sa 109 poena, agencija Publicis Romania/Publicis One osvojila je Golden Rose nagradu za najuspešniju agenciju. Agencija Voskhod iz Rusije osvojila je Tartini nagradu za najuspešniju nezavisnu agenciju sa 83 poena. Ural Music Night je osvojio Golden Drum Brand Grand Prix sa 68 poena.

Više informacija o dobitnicima pronađite na sajtu Golden Druma.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!