Uprkos izazovima, oglašavanje na društvenim mrežama beležiće rast u narednim godinama!

SVET – Uprkos činjenici da su društvene mreže kao što su Facebook i Twitter ove godine „gorele“ zbog dozvoljavanja širenja botova i lažnih profila, pa samim tim i lažnih vesti, oglašavanje na društvenim medijima nastavlja da raste u Americi, piše Statista.

Prema najnovijem IAB-ovom izveštaju, prihodi od oglašavanja na društvenim mrežama u SAD-u iznosili su 13,1 milijardu dolara u prvih šest meseci 2018. godine, što je 38% više nego u prvoj polovini 2017. Potrošnja za digitalne oglasa je na dobrom putu da prvi put ove godine premaši cifru od 100 milijardi dolara u SAD-u.

Kada je u pitanju dominacija društvenih mreža, Facebook je i dalje na ubedljivo prvom mestu. Ne samo da Facebook trenutno generiše većinu svojih prihoda putem mobilnog oglašavanja, ova kompanija takođe poseduje neke od najpopularnijih aplikacija na svetu. Ranije ove godine, Instagram je objavio da je upravo dostigao milijardu aktivnih korisnika mesečno, što ga čini četvrtom platformom u portfoliju Facebooka koji je dostigao tu brojku.

Kako se Twitter, Snapchat i Pinterest bore da dosegnu 500 miliona korisnika, teško je zamisliti da bilo koja od njih dođe do milijarde. Ali sa velikom moći dolazi velika odgovornost, a Facebook trenutno radi na preuzimanju odgovornosti za ono što se dešava na njegovoj platformi.

Izvor: Statista


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari