Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Upravljanje kanalima na mrežama nije puko postavljanje fotografija i tekstova!

„Upravljanje kanalima na društvenim mrežama nije puko postavljanje fotografija i tekstova. Danas se Social Media Management smatra složenim i izuzetno dinamičnim zanimanjem, koje je privlačno brojnim mladim zaljubljenicima u internet marketing“, rekla je Una Kostandinović, Social Media Manager u agenciji DRIVE.

Ona kaže da Social Media Manager ima privatan život, samo je potrebno dobro se organizovati. „Sa većinom klijenata imamo definisan response time odnosno period u kome je potrebno odgovoriti na pitanja korisnika ili pregledati stranice, što olakšava posao. Postoje vanredne okolnosti kada se zahteva da budete online i van radnog vremena, ali najčešće su u pitanju unapred definisane aktivnosti, tako da imate vremena da sa članovima svog tima podelite zadatke.“

Una dodaje da postoji nekoliko bitnih tendencija, kada su u pitanju trendovi u upravljanju društvenim mrežama. Prva je ta da se sve više brendova odlučuje da kampanje sprovodi na više digitalnih kanala odjednom. Ovo je svakako pohvalno, jer vam različite društvene mreže omogućavaju da istu poruku prenesete na različite načine do različitih ciljnih grupa. „Dalje, primetno je sve učestalije korišćenje influensera u komunikaciji (blogeri i vlogeri). Treće, postoji konstantan rast udela video sadržaja, a napomenuću i da je nedavno istraživanje pokazalo da 84,2% korisnika interneta u Srbiji gleda video materijale na društvenim mrežama. Za kraj, ne sme se zaboraviti i pad organskog dosega online sadržaja, koji je prouzrokovao da se više novca ulaže u oglašavanje na društvenim mrežama.“

Ceo intervju pročitajte OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!