today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Upoznajte Marinu Maksimović, mladu nadu agencije McCann Beograd

Deo svakog Golden Drum festivala je i Young Drummers takmičenje, na čijoj shortlisti se ove godine našla i Marina Maksimović, mlada dizajnerka agencije McCann Beograd. U iščekivanju finalnih rezultata razgovarali smo sa Marinom o tome šta je inspirisalo da se prijavi na ovo takmičenje, ali i kako je razmišljala prilikom stvaranja.

Kako si odlučila da se prijaviš za Golden Drum?
Od kako sam se upustila u svet advertajzinga privlačili su me festivali kao mesto na kom agencije iz celog sveta ukrštaju svoju kreativnost u borbi za nagrade. Filmovi imaju Oskara, fudbal World Cup, a mi imamo Kan i Golden Drum. Naročito je interesantno to da festivali imaju specifično takmičenje za mlađe kreativce do 30 godina. U želji da vidim kako se kotiram u odnosu na kolege širom Evrope odlučila sam da „krekujem“ ovogodišnji brif.

Šta je bio tvoj zadatak?
Ukratko, zadatak je bio da kreiramo rešenje koje će podstaći mlade da svoju karijeru potraže u turizmu. Bilo je potrebno da se pokažu sve prednosti takvog odabira, koji donosi čitav jedan niz mogućnosti i jedinstvenih iskustava. Imajući u vidu da je brif bio prilično apstraktan imala sam priliku da se „razmašem“ i probam da napravim interesantno grafičko rešenje.

Opiši nam svoj kreativni proces. Čime si se vodila prilikom odgovaranja na brif?
Evo kako je to sve izgledalo u mojoj glavi. Kada pomislite na turizam, mnoge teme prolaze kroz glavu: gastronomija, putovanja, upoznavanje ljudi I njihovih kultura… Takvi društveni i kulturni fenomeni se ne mogu tako lako opisati rečima, niti jednom slikom. To je individualno i lično iskustvo svakoga od nas. Ipak, ono što nam je svima zajedničko je to da sve to doživljavamo na isti način, pomoću naših 5 čula. Tako je svrha mog postera bila da upravo asocirajući na osnovna čula, studentima i potencijalnim budućim zaposlenima u turizmu, iskomunicira benefite koje ova vrsta posla nosi, životna iskustva i uspomene. Oni će OKUSITI svet, VIDETI ga, ČUTI druge jezike…

Kako si se osećala kada si saznala da si deo shortliste?
Bilo je jako zabavno i uzbudljivo, kolege su me bodrile. Bilo mi je takođe malo i neprijatno, pocrvenela sam, ali sam ipak osetila i jedan vid ponosa, kao da sam recimo ušla u finale Lige šampiona – ne pratim fudbal, ali valjda je to, to.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!