Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Upoznajte Granta!

SVET – Australijski festival oglašavanja, MADC Stars Creative Showcase u organizaciji Melbourne Advertising and Design Cluba, lansirao je promotivnu kampanju koju je osmislila agencija Cummins & Partners. Kampanja je inspirisana prošlogodišnjom kampanjom „Meet Graham“ koja je pokupila nagrade na svim značajnijim festivalima oglašavanja u svetu.

Graham je predstavljao čoveka dizajniranog tako da preživi saobraćajnu nesreću. Ovaj put, australijska agencija pokušala je zamisliti čoveka dizajniranog tako da izdrži sav stres rada u oglašivačkoj industriji, a rezultat je i više nego zabavan.

Prema ovoj kampanji, čovek koji je sposoban izdržati svakodnevnicu rada u advertisingu, zove se Grant, a osoba je s debelom kožom otpornom na kritike, i posebnim ušima koje „filtriraju protivrečna mišljenja“. On čak ima i dodatnu jetru zbog prekomernog pića izazvanog stresom, i „savitljivu kičmu“ kako bi se olakšao rad sa klijentima.

 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!