SVET – Australijski festival oglašavanja, MADC Stars Creative Showcase u organizaciji Melbourne Advertising and Design Cluba, lansirao je promotivnu kampanju koju je osmislila agencija Cummins & Partners. Kampanja je inspirisana prošlogodišnjom kampanjom „Meet Graham“ koja je pokupila nagrade na svim značajnijim festivalima oglašavanja u svetu.
Graham je predstavljao čoveka dizajniranog tako da preživi saobraćajnu nesreću. Ovaj put, australijska agencija pokušala je zamisliti čoveka dizajniranog tako da izdrži sav stres rada u oglašivačkoj industriji, a rezultat je i više nego zabavan.
Prema ovoj kampanji, čovek koji je sposoban izdržati svakodnevnicu rada u advertisingu, zove se Grant, a osoba je s debelom kožom otpornom na kritike, i posebnim ušima koje „filtriraju protivrečna mišljenja“. On čak ima i dodatnu jetru zbog prekomernog pića izazvanog stresom, i „savitljivu kičmu“ kako bi se olakšao rad sa klijentima.