Posle šestomesečnog sveobuhvatnog tenderskog procesa vodeća svetska kozmetička kompanija L’Oreal, izabrala je za svog regionalnog medijskog partnera agenciju Universal Media (UM). L’Oreal je izabrao agenciju Universal Media za medijskog partnera na tržištima na kojima L’Oreal Adria-Balkan posluje. Prvi put tenderski proces organizovan je na regionalnom nivou gde L’Oreal Adria-Balkan posluje, u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, uključujući i izvozna tržišta.
L’Oreal je tražio najadekvatnijeg komunikacijskog partnera koji bi nastavio da pruža podršku u poboljšanju poslovnih rezultata kroz planiranje komunikacija uz najefektniji plan zakupa medijskog prostora. Glavni kriterijumi prilikom izbora medijskog partnera zasnivali su se na agencijskoj strateškoj ekspertizi i poznavanju potrošača i tržišta, pružanju najboljih medijskih uslova, merljivosti rezultata i maksimiziranju isplativosti ulaganja, superiornom servisiranju klijenata, kao i transparentnosti poslovanja. Pored agencije UM, tenderski proces uključivao je i agencije Zenith i Carat.
„L’Oreal je među vodećim investitorima u svim zemljama regiona, mediji su ključni element u našim marketinškim planovima i želimo da oni podržavaju i u potpunosti odgovaraju strategiji svakog od naših brendova. U cilju daljeg unapređenja i usaglašavanja našeg medijskog pristupa organizovali smo regionalni medijski tender za sve zemlje regiona Adria-Balkan u kojima poslujemo i izabrali smo agenciju Universal Media koja će od 1. januara ove godine biti regionalni medijski partner za sve L’Oreal brendove. Menadžement L’Oreala bio je impresioniran medijskom prezentacijom UM-a, kao i ponuđenim alatima i istraživačkim instumenatima. Radujemo se budućoj saradnji u svim zemljama regiona”, izjavila je Brigita Streler, generalna direktorka L’Oreal Adria i L’Oreal Balkan.
„Veoma smo ponosni što je dugogodišnja saradnja kompanije L’Oreal Adria-Balkan i agencije Universal Media proširena, pored Srbije, na još dodatna tržišta. Procedura izbora agencije bila je sveobuhvatana i zahtevala je izuzetvo poznavanje i razumevanje klijentovog poslovanja, medijske scene i potrošača. Naša snaga tokom ovog postupka ogledala se u jedinstvenim alatima za optimizaciju medijskih investicija koje primenjujemo za svako tržište, kao i u regionalnom planiranju medijskih budžeta. Takođe, zajedničko funkcionisanje naših timova u regionu, kao da je jedan, jasno je pokazalo klijentu da smo pravi partner za Adria Balkan region“, izjavila je Biljana Kolaković, regionalna direktorka agencije Univesal Media.