Termin „unified brend“ možda još uvek nije svima poznat, ali koncept koji se iza njega krije svakako jeste. Unificirani brending podrazumeva koncept objavljivanja jedinstvene poruke za sve proizvode i usluge kompanije. Objedinjeno brendiranje usklađuje sve strategije brendiranja unutar organizacije kako bi proizvelo pozitivno iskustvo za sve korisnike.
Do skoro je vladalo uverenje da bi brendovi trebalo za svaki kanal komunikacije da imaju posebnu strategiju, kao i način obraćanja, ali taj princip je relikvija prošlih vremena. Vaši korisnici nisu jedina publika koja prati vaš brend. Sadašnji i budući zaposleni, kao i investitori, zainteresovane strane, potencijalni partneri, uticajni ljudi i mnogi drugi upoznaju ko ste i šta radite kroz brendirani sadržaj koji plasirate. Dakle, svi oni stupaju u interakciju sa svim vašim sadržajem – bez obzira da li im je „namenjen“ ili ne – i to je glavni razlog zbog koga bi on trebalo da bude unificiran.
Prednosti unificiranog brendinga
Poruka koju šaljete u ime svoje kompanije treba da bude jaka, tako da konkurenti ne mogu lako da je kopiraju. Unificirana poruka u brendiranju je ekonomičan i efikasan način definisanja vašeg brenda. Jedna objedinjena poruka o brendiranju učiniće da kupci lako pamte vaše proizvode i usluge. Objavljujući unificiranu poruku o brendu, stvarate svest kod potrošača o vašoj liniji proizvoda, ali i o svim drugim segmentima svog poslovanja. DNK vašeg brenda je priča o tome ko ste, šta cenite i u šta verujete i kako povezujete ta uverenja i vrednosti sa poslom koji radite svaki dan. I ta poruka mora biti unificirana i poslata svima koji vas, na ovaj ili onaj način prate.
Iako sav vaš marketinški sadržaj možda pokušava da dosegne različitu publiku i podstakne različite akcije, sve bi trebalo da odražava DNK vašeg brenda. S tim u vezi, neophodno je da vaša publika vidi te osnovne vrednosti u svim porukama na koje naiđe, bez obzira da li su oni specifična meta bilo koje određene kampanje ili ne.
Kada DNK vašeg brenda, tj. priča o tome ko ste i kakvi su principi koji vas vode, postane dosledan u svim porukama, vaša različita publika će to primetiti. Veliki brendovi su uvek objedinjavali svoje poruke za širu publiku kako bi eksponencijalno povećali slavu brenda, doseg, poverenje i, na kraju, marketinški uticaj.
Kakav sadržaj odgovara unificiranom brendingu, pročitajte na sajtu agencije Kliping Beograd.