Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

UM Impact Day u znaku povratka u kancelarije

Zaposleni globalne agencijske mreže UM iz više od 80 kancelarija obeležili su peti po redu Impact Day. Većina UM timova širom sveta se tek nedavno vratila u kancelarije, te je ovogodišnja tema događaja Homecoming odnosno povratak kući. Aktivnosti inspirisane jednakošću, održivošću i opštim fizičkim i mentalnim zdravljem, timovi su podelili na društvenim mrežama služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld.

Nakon što je unazad dve godine ovaj dan obeležavan virtuelno zbog pandemije virusa COVID-19, ovogodišnji UM Impact Day održan je uživo 21. jula. UM zaposleni učestvovali su u različitim timskim akcijama, poput pružanje pomoći prihvatilištima i bankama hrane, čišćenja parkova, sadnje drveća, kao i podizanja svesti o životinjama od značaja za očuvanje ekosistema među kojima su pčele, vrapci i druge vrste ptica.

“Impact Day je godinama unazad poseban dan u UM agencijama širom sveta jer se tog dana okupljamo oko zajedičke ideje da kroz različite akcije naše lokalne zajedice učinimo još lepšim i boljim mestom za život. Ove godine, odabrali smo da pomognemo beogradskim vrapcima koji kao simbol Beograda zaslužuje posebnu pažnju, ali i drugim pticama kojima su potrebna mesta za pravljenje gnezda kakvih je u našem gradu sve manje. U saradnji sa Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, orgranizovali smo praktičnu radionicu na kojoj smo naučili dosta o vrabcima i drugim pticama, čuli puno zanimljivih priča i zajedno napravili 20 kutija za gnežđenje ptica sa adekvatnom površinskom zaštitom od vremenskih uslova. Kutije će, u dogovoru sa društvom, biti postavljene na mestima gde je to najpotrebnije vrabcima, kao i drugim pticama” rekla je Branislava Cagronov, regionalna direktorka agencije UM.

Impact Day pokrenut je 2016. godine u okviru UM društveno odgovorne inicijative „Bolji svet“, a u cilju inspirisanja zaposlenih na preduzimanje aktivnosti koje promovišu dve osnovne vrednosti: brigu i zajednicu, zarad kreiranja boljeg sveta za sve nas. Polazeći od ovogodišnje teme, zaposlenima u UM agencijama postavljeno je pitanje šta mogu da urade za svoju lokalnu zajednicu, ali i za sebe, u okvirima tema jednakosti, održivosti i opšteg fizičkog i mentalnog zdravlja.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!