Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

BIZNIS HUB

spot_img

ISPRATI

Uloga Marketing mreže u daljem razvoju i edukaciji tržišta višestruko je značajna!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Sanja Burgić, Executive Director, DPC Networks rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Iz perspektive kompanije DPC, koja je preko dvadeset godina uključena u više različitih segmenata koji klijentu omogućavaju uspešno predstavljanje na tržištu i komunikaciju sa konzumerima, od razvijanja i realizacije inovativnih rešenja kada je u pitanju štampa reklamnih grafičkih materijala, preko zaokruženog procesa brendiranja i označavanja na mestima prodaje, pa sve do oglašavanja u okviru najrasprostranjenije mreže LED displeja na teritoriji Beograda – DPC Networks, jedna reč koja bi opisala situaciju na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina jeste dinamičnost.

U protekloj deceniji svi smo suočeni sa brojnim izazovima globalnih razmera koji su neminovno uticali i na lokalno tržište oblikujući nove poslovne modele i način komuniciranja. Kompanije i klijenti koji su to prepoznali kao instrumente za uspešno prilagođavanje funkcionisanju u okolnostima koje se menjaju intenzitetom bez presedana, istovremeno se trudeći da nastave sa procesom unapređenja kako bi pružili tržištu novu vrednost, uspele su, ne samo da se održe, već i značajno prosperiraju. Nakon pojave globalne pandemije nesigurnost i neizvesnost su prevagnule, što se snažno odrazilo na celokupno tržište, koje se od početne zatečenosti i teškoća da uspostavi bilo kakvu ravnotežu, na kraju prošle godine ipak uspelo u značajnoj meri oporaviti. Ostaje težnja da se dostigne trend rasta pre pandemije, a ukoliko je moguće i prevaziđe u ovoj godini.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Marketing mreža je svojim nastajanjem, umrežavanjem svih učesnika tržišta marketinških komunikacija u Srbiji doprinela intenzivnoj i višesmernoj razmeni znanja i iskustava koje je oduvek bilo preko potrebno, zbog čega je njena uloga u daljem razvoju i edukaciji tržišta višestruko značajna. Trajanje je oduvek bilo najpouzdaniji znak suštinske vrednosti, a to što Marketing mreža traje već deset godina najbolje govori o njenom kvalitetu koji se postiže uz bezrezervni trud, zalaganje i angažovanje.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Uvek je zadovoljstvo i privilegija sarađivati sa profesionalcima u svojoj oblasti delovanja zbog čega saradnja DPC i Marketing mreže traje od trenutka nastajanja portala. Prateći napredak Marketing mreže i razvoj novih projekata, rado smo se uključivali i podržavali promovisanje svakog od njih zbog čega je svaki pojedinačno poseban i drag. Osvrćući se na trenutak koji je zauzeo posebno mesto u dosadašnjoj saradnji, tiče se svakako foruma Izazov kada je prvi put na LED displejima realizovana SMDOOH kampanja. Jedna od prvih inovativnih kampanja sa interaktivnim sadržajem uz emitovanjem tvitova u realnom vremenu na LED displejima koji su najavljivali festival uz plasiranje zanimljivosti i činjenica u vezi sa strukom i industrijom. Nakon ovog trenutka počelo je novo razdoblje za Digital Out of Home na našem tržištu – klijenti su počeli da razumeju i koriste mogućnosti i prednosti koje DOOH ima u odnosu na tradicionalne modele spoljašnjeg oglašavanja.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Godina koja je pred nama je godina u kojoj će biti posebno važno identifikovati u kojim segmentima smo kao kompanije i brendovi u datim okolnostima pristupili na proaktivan i odgovoran način, a gde ima prostora za napredak, i to nedvosmisleno isticati kako bismo udruženim snagama bili pokretači pozitivnih promena ka stvaranju humanijeg okruženja u kome svakodnevno komuniciramo i dosledno poslujemo. Između svega ostalog, to će nužno značiti i zahtevati pažljivo i odgovorno postupanje i sa sredstvima koja u turbulentnom vremenu klijenti ulažu u kampanje. Mediji koji se mogu u realnom vremenu prilagođavati izuzetno promenljivim, neočekivanim i iznenadnim situacijama, menjati sadržaje i tako usmeravati poruke na situaciono odgovarajući način, odnosno omogućavati fleksibilnu, aktuelnu i pravovremenu komunikacije, a da to bude bez gubitaka kako za oglašivača tako i za provajdera oslonac su budućnosti. DOOH je upravo takav učesnik na tržištu komunikacija i verujemo da će u predstojećim izazovnim vremena ova prednost za sve korisnike biti dragocenost i neizostavan alat u “pažljivom rukovanju”.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!