Promene su postale obeležje vremena u kome živimo. One su prisutne i u svim sferama poslovanja. Njih moramo na vreme da predvidimo, razumemo i odreagujemo sa pravim rešenjem. Promene nisu nužno loše, štaviše, mogu da budu dobra prilika za rast svake kompanije. U svim tim procesima su upravo ljudi ključni faktor. Oni moraju da budu spremni da, ne samo mapiraju promene, nego i da prepoznaju prilike u njima.
Spremnost se svakako ogleda u volji, želji, zalaganju i iskustvu svakog zaposlenog, ali i u njegovoj edukaciji. Motivacija i posvećenost zaposlenih pri promenama u poslovanju ili izazovima struke rezultat su ulaganja kompanije u ljudske resurse.
Kompanija mora da prepozna potencijale i skrivene talente kod svojih ljudi i da ih u skladu sa potrebama svog biznisa usmeri ka potrebnoj edukaciji, odnosno usavršavanju. Taj proces ne bi trebao da bude opšte prirode za sve zaposlene, nego je važno da bude „tailor-made“ pristup. Upravo je ta esencijalna razlika u pristupu preduslov uspeha u poslovanju.
Zasigurno proces zahteva kompleksniji angažman, ali donosi eksperta, a što je najvažnije — in house eksperta. Upravo to je ključ za stabilnost, sigurnost i rast u poslovanju.
Autor teksta: Dragana Dimitrijević, Managing Director, Media Jobs