REGION – Tokom Weekend Media Festivala u Rovinju, u Galeriji Adris otvoriće se izložba komunikacijskih projekata Adris grupe, proizašlih iz njihove dvadesetogodišnje saradnje sa kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey.
Posetioci izložbe imaće priliku ući u jednu hrvatsku priču o kreativnosti kao nužnom alatu za uspeh na globalnome tržištu. Izložbu čine 24 svetski nagrađena projekta za Adris, Maistru, Cromaris, Zakladu Adris i Croatia osiguranje.
„Adris grupa svesno je izložena riziku kreativnosti. Držimo da prolazi vreme tradicionalnih rešenja u privredi i da, premda presporo, dramatično presporo, i hrvatska privreda ide prema kreativnoj ekonomiji u kojoj je dizajn bitan, ponekada i odlučujući, za povećanje konkurentnosti i dodavanje vrednosti kompanija na globalnom tržištu. Kako bismo u tom poslu bili što efikasniji, moramo, i uprkos riziku, biti otvoreni novim znanjima, inovativnim i kreativnim rešenjima te prihvatiti saradnju preduzetnika i dizajnera“, kazao je Predrag Grubić iz Adris grupe.
„Kada govorimo o doprinosu Adris grupe i studija Bruketa&Žinić(&Grey) javnosti, svakako treba istaknuti “produženu slobodu” dizajnerske scene te doprinose vizuelnoj kulturi, ali za savremeni hrvatski kontekst još je važnija upotreba korporacijskih kanala za komuniciranje temeljnih društvenih vrednosti u vremenima u kojima one sve više bivaju dovedene u pitanje“, napisao je Maroje Mrduljaš u izložbenom katalogu.
Izložbu će biti moguće pogledati tokom trajanja Weekend Media Festivala od 20. septembra (15—21h) pa sve do 20. oktobra (18-22h), a ulaz je slobodan.