Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uđi u svet reklame – dođi na FONklame!

U ponedeljak 14. marta u bioskopu Cineplexx u TC Ušće svečano će biti otvoren festivala marketinga FONklame.

Deveti put zaredom, u organizaciji FON-ovog centra za razvoj karijere, FONklame će okupiti eminentne stručnjake koji će studentima Beogradskog univerziteta približiti najnovije trendove iz oblasti marketinga. FONklame će trajati u peridu od 14. do kraja marta i sastojaće se od večeri reklama, edukativnog dela, takmičarskog dela i žurke zatvaranja. Kako tradicija nalaže, festival je i ove godine humanitarnog karaktera. Sredstva koja budu prikupljena prodajom karata za veče reklama i žurku zatvaranja biće uplaćena fondaciji „Podrži život“.

Ulaznice za veče reklama biće dostupne na štandu FON-ovog centra za razvoj karijere na Fakultetu organizacionih nauka.

Edukativni deo festivala ove godine će ugostiti predavače koji će 19. marta na Fakultetu organizacionih nauka sa delegatima podeliti svoja znanja i iskustva na temu: „Video – trend digitalnog oglašavanja“. Među predavačima će biti ekipa „Dnevnjaka“, Dragan Varagić i Vladimir Ćosić.

Pored predavanja biće organizovana panel diskusija na temu „Video reklama na internetu VS reklama na TV“ u kojoj će učestvovati: Danilo Dabić – Zvoganj, Predrag Simić, Aleksandra Garić, Petar Vasić i Vladimir Marković Looney. Prijave za učešće na edukativnom delu počinju 10. marta i trajaće do 16. marta do ponoći na sajtu FON-ovog centraza razvoj karijere.

Nakon edukativnog dela biće organizovan takmičarski deo na kome će studenti imati priliku da u praksi primene svoja znanja u rešavanju studije slučaja koju zadaje modni studio Click, organizator Belgrade Fashion Week-a. Učesnici će problem rešavati u timovima od po četiri člana, a mogu prijavljivati individualno ili timski. Najbolje rešenje biće nagrađeno praksom u modnom studiju ,,Click”. Takmičarski deo će se realizovati od 21. do 25. marta, a prijave za učešće na ovom delu festivala počinju 15. marta i trajaće do 18. marta do 23 časa. Prijave će biti dostupne na zvaničnom sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!