Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ublažen pad investicija u zakup medijskog prostora u Hrvatskoj

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje – HURA objavilo je podatke o investicijama u zakup medijskog prostora za 2013. Iako se pad ulaganja u i dalje nastavlja, u 2013. taj trend je ublažen te je ukupan utrošeni volumen na zakup oglasnog prostora u medijima u 2013. godini manji za 7% u odnosu na 2012. godinu.
Kao i ranijih godina najveći deo medijskog budžeta od 685 milion kuna, odnosno 50% uloženo je u zakup medijskog prostora na televizijama, sa neznatnim padom u odnosu na 2012. Manji pad je zabeležen i u spoljnom oglašavanju gde je volumen manji za 5 miliona kuna u odnosu na prethodnu godinu. Najveći pad dogodio se u radijskom oglašavanju te iznosi 23%, dok je u štaampi zabeležen pad od 14%. Deo budžeta za zakup medija je iz štampe prebačen u internet oglašavanje, što je povezano s promenama u konzumaciji tih medija. U 2013. i dalje je nastavljen rast ulaganja u oglašavanje na internetu koje je zabeležilo rast od čak 19% u odnosu na 2012. Od utrošenih 107 miliona kuna najveći deo investicija uložen je u display oglase, search i social medije.
U 2013. najveći rast ulaganja u zakup medijskog prostora ostvaren je sektoru trgovine, dok je značajan pad zabeležen kod robe široke potrošnje, hrane i automobilske industrije.
AdEx (Advertising Expenditure) je pojam koji se odnosi na potrošnju u zakup medijskog prostora u primarnim komunikacijskim kanalima kao što su televizija, novine, magazini, radio, posteri i internet. Podaci predstavljaju procenu neto investicije u zakup medijskog prostora po tipu medija u milionima kuna. Podaci ne uključuju kreativu, produkciju i specijalne formate.

Primarni izvori podataka za procenu su:
◾MediaPuls (YpsosPuls)
◾AGBNielsen
◾FINA
◾Medijske agencije HURA-e

Za više informacija posjetite sajt HURA-e.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!