today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

UBITECH – tehnologija sa svrhom

Retko šta je slučajnost. Možda nam na prvi pogled tako izgleda, ali vrlo brzo utvrdimo da slučajnost ne postoji. Nije slučajno što je Air Bnb postigao takav uspeh ili što je Google zaradio toliko novca.

Ono što vezuje ove dve stvari je to što imaju svrhu i to svrhu da pomognu korisniku da mu bude bolje. Povezati ljude koji traže ponudu i potražnju na tako jednostavan, a sa druge strane lukav način, moglo je da rezultira samo uspehom. Potrošač nam daje najbolji brif, a odgovoriti na njegovu potrebu je ključ svake strategije.

Nešto što mi je skrenulo pažnju u poslednje vreme je sigurno novi megatrend UBITECH koji je Trend Watching izdvojio kao nešto što će u velikoj meri definisati uspešne projekte u 2016. godini. Kovanica UBITECH, koju je Trend Watching napravio, proistekla je iz prethodnog trenda beneficial intelligence. Ovo je trend koji nastaje ukrštanjem novih tehnologija i potreba potrošača i vodi nas kroz pristup koji ne podržava novu tehnologiju kao nešto što samo postoji, već mora da ima i svrhu. Vodeći se zdravom logikom, ovaj trend je nešto što će korisniku svakako rešiti probleme i olakšati svakodnevnicu.

Važno je pratiti potrošača, osluškivati njegove potrebe i uskladiti ih sa onim što mi želimo da mu ponudimo. Ovo je nešto što svako od nas definitivno zna i pokušava da primeni u svakoj strategiji, pa i medijskoj. Pronaći spoj izmedju onoga što potrošač želi i tehnoloških trendova je pravi izazov. Kada to uspemo, onda smo definitivno na pravom putu. Telenor Bankar je projekat koji je direktno odgovorio na tadašnje potrebe korisnika onlajn bankarstva, ali i onih koji su tek ulazili u taj svet. Pokazao je snagu novih tehnologija u najboljem svetlu i pretočio ih u nešto što pruža podršku korisniku onlajn bankarstva. Sve više svetskih agencija formira posebne timove koji će tehnološke inovacije pretočiti u nešto korisno za potrošača ili rešiti neki problem u društvu, konkretno – unaprediti svakodnevicu.Tehnologija se unapredjuje neverovatnom brzinom, ali ukoliko proučavamo ljudske potrebe i njihove pokretače, oni u osnovi, ostaju isti i ukoliko odgovorimo na njih na pravi način, uradili smo posao.

Direct Media koja se od samog početka postavila kao inovator, kako na tržištu Srbije, tako i u celom regionu, ima hrabrost, snagu i ekspertizu da se upusti u projekte koje pomeraju standarde. Napraviti korak dalje u svakoj medijskoj strategiji zahteva posvećenost u svakom smislu, a to je nešto u čemu smo se dosta puta dokazali. Svaka inovacija koju smo sproveli u delo je nastala iz potrebe korisnika ili tržišta, uvek je imala jaku osnovu i razlog, isti je slučaj i sa našim novim projektom „Doživi Teslu“. Ovo nije još jedan u nizu projekata koji se “voze” na talasu obeležavanja 160 godina od rodjenja Nikole Tesle, već ima svrhu da po prvi put korisniku omogući da oseti Teslinu emociju i snagu kroz različite periode njegovog života. Virtuelnu realnost samo koristimo kao najbolji način da se to i ostvari. Edukacija i prenošenje Teslinih vrednosti je osnova celog projekta.

Autor teksta: Voljena Daničić, Innovate & New Media Manager, Direct Media Srbija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!