Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

U tvojim je rukama

Početkom septembra na društvenim mrežama pojavila se reklama, kojom je Huawei promovisao svoj uređaj HUAWEI P smart, namenjen mlađim generacijama, koji za relativno pristojan novac sada mogu da priušte sebi kvalitetan telefon sa opcijama koje su njima kao publici najvažnije.

Pored reklamiranja samog uređaja i njegovih performansi, Huawei je doneo odluku da je posle toliko godina važno da se pobrine i za svoju reklamu, i dokaže da i imidžom može da konkuriše svetskim imenima mobilne telefonije.

I videli smo reklamu.

Film “It’s in your hand” (U tvojim je rukama), kreiran za Huawei od strane agencije Jung von Matt/Next Alster u saradnji sa rediteljem Aleksom Fejlom (Alex Feil), nije klasična prodajna reklama, ali je reklama koja prodaje ono što svi želimo da imamo – moć.

Ovo je divan primer koliko su u advertajzingu reči zapravo važno oružje, koje ako se u pravom trenutku povuče okidač, pogađaju metu tačno tamo gde treba.
U tvojim rukama su sve opcije. U tvojim rukama je moć. U tvojim rukama je nov Huawei P smart.

Moć ličnog izbora, koja bi trebalo da bude sastavni deo svake slobodne ličnosti, nije isto što i moć nad drugima. Izbor može biti i samoubistvo, a moć može spasiti nečiji život.

Moć podrazumeva izbor, ali izbor ne podrazumeva moć.

Huawei ti prodaje izbor, ali ti daje mnogo više.

Jednostavna, pametna, moćna poruka “U tvojim je rukama”, pokriva svaki ugao publike i ne ostavlja ni emotivni ni racionalni prostor za tumačenja i prevode, već se neposredno nameće kao odgovor na svako pitanje koje postavimo sebi.

Da li mi posedujemo telefon, ili telefon poseduje nas?

U tvojim rukama je Sloboda da izabereš.

Za Marketing mrežu tekst napisala: Julija Dukić, Senior Copywriter, OvationBBDO

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Kako ide vreme čini mi se da telefoni poseduju nas. A suština je da nisu telefoni u pitanju nego potreba za socijalnim priznanjem, što nas vraća na društvene mreže i to da moramo da pokažemo kako smo savršeni, kako su nam životi savršeni, da se takmičimo sa ostilma koji glume i tako bivamo opsednuti jednim fejk svetom u kome smo počeli da živimo.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!