Covid19 obelodanio je koliko je interna javnost zapravo kritični stejkholder kada su krize u pitanju.
Krizni menadžment podrazumeva da je jednako važno i ono što ćete reći kao i ono što ćete uraditi. Ukoliko se zaposleni ne osećaju sigurno i nemaju poverenja u to šta radite onda oni neće biti pravi ambasadori. Zato, komunikacija mora biti na čvrstim temeljima koji se oslanjaju na korporativnu kulturu, a proaktivan pristup strategiji krizne komunikacije omogućiće vam da učvrstite vaš narativ.
Represent Academy 13. maja organizuje master class na temu „Krizna komunikacija“, a nakon njega dobićete inspiraciju kako da prilagodite vaše planove i ključne poruke tokom kriza. Dobre kompanije se prepoznaju po sposobnosti da uspešno prevaziđu krizu. Investirajte u unapređenje poslovanja, bilo da se radi o cyber bezbednosti, ili izgradnji vašeg tima.
Prijave su u toku na linku https://represent.rs/training/kriznakomunikacija/