Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

U oblasti medijske i digitalne pismenosti važna je edukacija!

Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Tko pije, taj plaća“ agencije Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska. Tim povodom, razgovarali smo sa Valentinom Bugarin, account direktorkom agencije.

Zašto je važno da brendovi u svoje kampanje uključuju temu medijske i digitalne pismenosti?
Pojam medijske i digitalne pismenosti je nešto što se uzima zdravo za gotovo, a to ne bi trebalo biti tako. Kao i kod svega, i ovde je važna edukacija. Brendovi su neretko pokretači društva, oni razumeju svoje konzumente i mogu uticati na njih. Videli smo primere kako manji brendovi mogu napraviti velike promene, a kamoli veći koji imaju godišnje prihode jače od nekih država. Ljude je važno edukovati, bilo to o medijskoj i digitalnoj pismenosti ili o nečem trećem, a ko ima veći uticaj na nas nego upravo brendovi.

Zašto je kampanja Tko pije, taj plaća drugačija od drugih?
Lepota ove akcije leži u samoj medijskog ideji kroz koju je realizovana. A to je „hakovanje“ live nastupa najgledanije televizijske emisije u Hrvatskoj, Supertalnet showa. Poruka je bila prilagođena prirodi emisije radi čega je i imala tako snažan odek.

Ova kampanja podiže svest o alkoholizmu kod tinejdžera. Zašto je neophodno da razgovaramo o ovoj temi?
Alkoholizam je kod tinejdžera postala normalna stvar i kad kažem normalna stvar ne mislim da je meni i vama normalno to što oni piju, nego njima, u toj dobi, oni smatraju da je to normalno i to je ono što je zabrinjavajuće. U poređenju sa 45 zemalja Evrope i sveta, Hrvatska je treća u Evropi po opijanju mladih u dobi od 11 i 13 godina. Na to jednostavno moramo reagovati.

Koji su rezultati ove kampanje i da li se vide neki konkretni pomaci nakon nje?
Uz minimalno ulaganje, našu poruku je čulo i videlo 1.600.000 gledalaca u samo jednoj večeri. Vrednost medijskih objava nakon nastupa se procenjuje na preko 230.000,00 eura, a kampanja je podstakla ponovnu raspravu o pitanju cenovne politike alkohola (porez na alkoholna pića) koju je pandemija Covid-19, nažalost, stavila u drugi plan i na privremeno čekanje.

Više informacija dostupno je na sajtu https://kaktus.rs/medijska-pismenost/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!