Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

U Hrvatskoj u 2018. zabeleženo 250 miliona kuna prihoda od izvoza kreativnih ideja

REGION – Agencije članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u protekloj su godini svojim radom pokazale da je izvrsnost ključan faktor uspeha na domaćem tržištu, a cveta i njihova aktivnost u inostranstvu.

Ukupni prihodi agencija koje se bave tržišnim komuniciranjem, a članice su Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), u 2018. godini iznosili su 1,4 milijarde kuna. U odnosu na prethodnu, 2017. godinu, u 2018. godini ostvaren je porast od 8%. Važno je istaknuti i podatak da su ukupni prihodi od izvoza porasli za 7% u odnosu na 2017. godinu. Naime, u 2018. godini izvozni prihodi agencija članica iznosili su visokih 250 miliona kuna.

Davor Bruketa, predsednik uprave HURA-e, izjavio je: “Ponosan sam što svake godine podižemo lestvicu i što naše članice pokazuju da je, bez obzira na tržište, izvrsnost ključan faktor uspeha. Uticaj industrije tržišnog komuniciranja na javnost izrazito je velik, a itekako je značajan i za celokupnu privredu Hrvatske, što ćemo zajedničkim snagama nastaviti unapređivati.”

Podsećamo, članice udruge HURA zabeležile su povećanje prihoda od pružanja usluga na stranom tržištu za 97% u periodu od 2014. do 2018., uključujući i 2018. godinu. Navedeni podaci, posebno činjenica da je dodatan porast zabeležen i tokom prethodne godine, dobro oslikavaju rast industrije, a domaće se agencije iz godine u godinu pokazuju doraslim izazovima globalnog tržišta.

HURA trenutno okuplja rekordan broj članica, čak 42 agencije koje u svom portfoliju usluga nude komunikacijsko savetovanje, oglašavanje, zakup medija, odnose s javnošću, lobiranje, digitalnu komunikaciju te druge aktivnosti vezane uz komunikacijski menadžment i kreativnu i komunikacijsku industriju.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!