REGION – Agencije članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u protekloj su godini svojim radom pokazale da je izvrsnost ključan faktor uspeha na domaćem tržištu, a cveta i njihova aktivnost u inostranstvu.
Ukupni prihodi agencija koje se bave tržišnim komuniciranjem, a članice su Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), u 2018. godini iznosili su 1,4 milijarde kuna. U odnosu na prethodnu, 2017. godinu, u 2018. godini ostvaren je porast od 8%. Važno je istaknuti i podatak da su ukupni prihodi od izvoza porasli za 7% u odnosu na 2017. godinu. Naime, u 2018. godini izvozni prihodi agencija članica iznosili su visokih 250 miliona kuna.
Davor Bruketa, predsednik uprave HURA-e, izjavio je: “Ponosan sam što svake godine podižemo lestvicu i što naše članice pokazuju da je, bez obzira na tržište, izvrsnost ključan faktor uspeha. Uticaj industrije tržišnog komuniciranja na javnost izrazito je velik, a itekako je značajan i za celokupnu privredu Hrvatske, što ćemo zajedničkim snagama nastaviti unapređivati.”
Podsećamo, članice udruge HURA zabeležile su povećanje prihoda od pružanja usluga na stranom tržištu za 97% u periodu od 2014. do 2018., uključujući i 2018. godinu. Navedeni podaci, posebno činjenica da je dodatan porast zabeležen i tokom prethodne godine, dobro oslikavaju rast industrije, a domaće se agencije iz godine u godinu pokazuju doraslim izazovima globalnog tržišta.
HURA trenutno okuplja rekordan broj članica, čak 42 agencije koje u svom portfoliju usluga nude komunikacijsko savetovanje, oglašavanje, zakup medija, odnose s javnošću, lobiranje, digitalnu komunikaciju te druge aktivnosti vezane uz komunikacijski menadžment i kreativnu i komunikacijsku industriju.
Svaka čast!