Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U Hrvatskoj u 2018. zabeleženo 250 miliona kuna prihoda od izvoza kreativnih ideja

REGION – Agencije članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u protekloj su godini svojim radom pokazale da je izvrsnost ključan faktor uspeha na domaćem tržištu, a cveta i njihova aktivnost u inostranstvu.

Ukupni prihodi agencija koje se bave tržišnim komuniciranjem, a članice su Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), u 2018. godini iznosili su 1,4 milijarde kuna. U odnosu na prethodnu, 2017. godinu, u 2018. godini ostvaren je porast od 8%. Važno je istaknuti i podatak da su ukupni prihodi od izvoza porasli za 7% u odnosu na 2017. godinu. Naime, u 2018. godini izvozni prihodi agencija članica iznosili su visokih 250 miliona kuna.

Davor Bruketa, predsednik uprave HURA-e, izjavio je: “Ponosan sam što svake godine podižemo lestvicu i što naše članice pokazuju da je, bez obzira na tržište, izvrsnost ključan faktor uspeha. Uticaj industrije tržišnog komuniciranja na javnost izrazito je velik, a itekako je značajan i za celokupnu privredu Hrvatske, što ćemo zajedničkim snagama nastaviti unapređivati.”

Podsećamo, članice udruge HURA zabeležile su povećanje prihoda od pružanja usluga na stranom tržištu za 97% u periodu od 2014. do 2018., uključujući i 2018. godinu. Navedeni podaci, posebno činjenica da je dodatan porast zabeležen i tokom prethodne godine, dobro oslikavaju rast industrije, a domaće se agencije iz godine u godinu pokazuju doraslim izazovima globalnog tržišta.

HURA trenutno okuplja rekordan broj članica, čak 42 agencije koje u svom portfoliju usluga nude komunikacijsko savetovanje, oglašavanje, zakup medija, odnose s javnošću, lobiranje, digitalnu komunikaciju te druge aktivnosti vezane uz komunikacijski menadžment i kreativnu i komunikacijsku industriju.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!