Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

U bliskoj budućnosti neće biti dizajnera…

Nedostaje vam ideja za razvoj sopstvenog biznisa ili vam je potreban savet vezan za poslovanje? Ne propustite mogućnost da upoznate zvezdu konferencije Brand New World Zuzannu Skalsku, koja je u evropskom poslovnom svetu poznata kao veoma koristan savetnik, pošto budno prati trenutna dešavanja u ekonomiji, društvu, tehnologiji, životnoj sredini i politici. U Beograd 9. oktobra donosi aktuelne trendove uz podršku Stimuleringsfonds Creatieve Industrie i Ambasade Holandije.
„Mogu da zaključim da smo napredovali daleko iznad naših čula. Mi to danas zovemo iskustvo. To je zaista jedan potpuno novi svet, svet gde će proizvodi nestati, naše okruženje će postati inteligentno, a mi ćemo početi da cenimo prirodu umesto što se stalno borimo protiv nje“, kaže Skalska.
Zuzanna Skalska drži stručna predavanja o trendovima širom sveta. Smatra da budućnost pripada „liderima promene“ i da moramo da se naviknemo na novu konstantu – promenu. Da bismo to mogli da uradimo, moramo da naučimo da konstantno prilagođavamo svoje znanje i veštine novim izazovima. U bliskoj budućnosti neće biti dizajnera, nego samo kreativnh ljudi koji će pružati najbolje rešenje. Ti povezani i strastveni ljudi (ne pojedinci) će činiti buduće regione, gradove, zajednice, preduzeća i brendove, a ne obrnuto. Mreža kreativnih timova će zajednički postići više od svake ekipe pojedinačno. Inovacije će postati dugoročna obaveza.
„U ovom trenutku vidim kraj dizajna. Dizajna u tradicionalnom značenju iz osamdesetih, devedesetih i dvehiljaditih godina. Danas dizajneri ne projektuju naredni sto, stolicu ili lampu, ali su zato uključeni u veoma složene državne projekte, rešavaju višestruke zadatke, sarađuju sa mnogo različitih akcionara, povezuju i istražuju nove mogućnost i iusluge. Oni utiču na poslovanje i menjaju biznis ukazujući na drugačiji način razmišljanja i pristupa industriji, korporacijama, brendovima, ljudima, zajednici“, smatra Skalska.
Posetioci konferencije Brand New World moći će na predavanju čuju šta se podrazumeva pod pojmom trend i zašto je trend neophodan za poslovanje i dizajn. Po mišljenju Skalske, trend nije marketing i sezonska modna kolekcija.
„Konstantno sam u potrazi za tačkom prožimanja različitih ideja koje treba da dovedu do inovativne iskre potrebne mojim klijentima. Daću vam primer nove šarke koje su osmišljene za avion Airbus A380 mogu da se ugrade u frižider ili šporet, što omogućava korišćenje različitih materijala u dizajniranju kuhinjskih elemenata. Stalno putujem kako bih sakupila sve neophodne informacije. Godišnje posećujem više od 20 najuticajnijih sajmova, konferencija, gradova i festivala dizajna. Informacije koje sakupim pažljivo analiziram i primenjujem u procesima projekta. Verujem u pristup brenda360°.Kompanija proklamuje sposobnost promene perspektive. Osećam se kao da predstavljam dodatne oči mojih klijenta i dizajnera“, ističe Skalska.

Više informacija pronađite na sajtu http://www.belgradedesignweek.com/conference/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!