today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U 4h kod Dance Arene, u 5h kod Arene – pa ujutru nazad!

Beograd i Novi Sad nisu daleko. Ipak, ideja da ideš na muzički festival u drugi grad, a tek da se sa njega vraćaš kući u pola noći može delovati dalje od onoga što bi želeo. Tada se stvara nedoumica koja sa sobom povlači niz faktora za nećkanje. Odjednom ti se možda i ne ide baš toliko, nisu ti bendovi i izvođači ipak previše zanimljivi, a kod kuće sve iznenada deluje primamljivije.

Tada je potreban „ortak“ da zaustavi sve te misli, tako što će jasno i direktno, skoro pa „plastično“ objasniti koliko ta dva grada zapravo nisu daleko, čime će se taj oblak premišljanja istog trenutka rasprsnuti. To je bio uvid agencije Fullhouse Ogilvy koja je osmislila kampanju za Srbija Voz i time zauzela u komunikaciji sa festivalskom publikom.

Misliš da je EXIT predaleko od Banovog brda? Razmisli ponovo!
Kapiraš da će ti trebati previše vremena da dođeš do mesta dešavanja? Neće!

 

Bilbordi i digitalni postovi ušli su u ovaj proces odlučivanja i eleminisali čitavu liniju nepotrebnih izgovora, pružajući publici najlakše moguće prevozno rešenje, koje im ostavlja da razmišljaju samo o tome koliko će se na festivalu odlično provesti.

Čak su i tu odlučili da im dodatno pomognu. Svaka povratna karta za vreme festivala je ujedno bila i „Karta za osveženje“ koju su putnici mogli da zamene za besplatno Heineken Silver pivo na samom festivalu.

A pored odgovorne konzumacije, vožnja vozom do Novog Sada i nazad, omogućila je i malo odgovornije ponašanje prema našoj planeti.
Znalo se da će karte za voz planuti, pa se i to predupredilo time što se pored 30 redovnih polazaka uvelo još 7 dodatnih noćnih linija na relaciji Beograd – Novi Sad – Beograd, sve vreme trajanja EXIT-a. Tako da je bilo mesta za sve, i to sa rekordnih 17.500 prodatih voznih karata za vreme trajanja festivala!

Tekst pripremio: Fullhouse Ogilvy

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!