today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U 2017. očekivani rast ulaganja u oglašavanje 4,7%

SVET – Najnoviji izveštaj Consensus Ad Forecast kompanije Warc ukazuje na to da će ukupan rast ulaganja u oglašavanje globalno u 2016. godini iznositi 4,5%, i da će stopa rasta usporiti na 4,2% u 2017. godini.

Sa izuzetkom štampe, kod svih većih medijskih kanala očekuje se da će ove i sledeće godine zabeležiti rast u ulaganju u oglašavanje. Međutim, dva najveća kanala, TV (+1,1%) i internet (+13,0%) zabeležiće manje stope rasta u 2017. godini. Isto važi i za mobilne uređaje, iako će to i dalje biti najbrže rastući oglašivački kanal u ovom periodu.

Za svih 13 tržišta obuhvaćenih u izveštaju predviđa se da će zabeležiti rast ulaganja u oglašavanje i ove i naredne godine, gde se očekuje da će Indija ove godine imati najsnažniji godišnji rast od 13,3%, sa sličnom stopom rasta i iduće godine, dok se najslabiji rast očekuje u Francuskoj sa 1,3% u 2016. godini, i 0,8% u 2017. godini.

Više informacija pročitajte na sajtu http://www.marcomm.news/

warc2-701x389

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!