SVET – Najnoviji izveštaj Consensus Ad Forecast kompanije Warc ukazuje na to da će ukupan rast ulaganja u oglašavanje globalno u 2016. godini iznositi 4,5%, i da će stopa rasta usporiti na 4,2% u 2017. godini.
Sa izuzetkom štampe, kod svih većih medijskih kanala očekuje se da će ove i sledeće godine zabeležiti rast u ulaganju u oglašavanje. Međutim, dva najveća kanala, TV (+1,1%) i internet (+13,0%) zabeležiće manje stope rasta u 2017. godini. Isto važi i za mobilne uređaje, iako će to i dalje biti najbrže rastući oglašivački kanal u ovom periodu.
Za svih 13 tržišta obuhvaćenih u izveštaju predviđa se da će zabeležiti rast ulaganja u oglašavanje i ove i naredne godine, gde se očekuje da će Indija ove godine imati najsnažniji godišnji rast od 13,3%, sa sličnom stopom rasta i iduće godine, dok se najslabiji rast očekuje u Francuskoj sa 1,3% u 2016. godini, i 0,8% u 2017. godini.
Više informacija pročitajte na sajtu http://www.marcomm.news/