today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U 2016. mobilno će premašiti desktop oglašavanje!

SVET – Najnovije istraživanje eMarketer pokazalo je da će mobilno oglašavanje u naredne tri do četiri godine učestvovati u najvećem procentu u ukupnom miksu digitalnog marketinga.

U 2015. godini u SAD-u ulaganje u mobilno oglašavanje povećaće se za neverovatnih 50%, odnosno na čak 28 milijardi dolara i 49% udela u ukupnom digitalnom oglašavanju. Prognoze eMarketera su i da će u 2019. ovaj procenat porasti na 72,2% odnosno na 65 milijarde dolara.

Prema rezultatima istraživanja, naredna godina biće presudna za mobilno oglašavanje, odnosno kada će mobilno znatno premašiti desktop oglašavanje.

mobile-ad-spending-forecast

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!