SVET – U narednoj godini na globalnom nivou potrošiće se 545 milijardi dolara na oglašavanje, što predstavlja rast od 4,9%, navodi se u izveštaju agencije ZenithOptimedia.
Mobilno oglašavanje biće u centru pažnje narednih godina. Čak 51% ukupno izdvojenog novca za marketing moglo bi biti uloženo u ovaj vid oglašavanja u periodu između 2014. i 2017. godine, navodi se u istraživanju. Očekuje se i rast u proseku za 38% svake godine. Jedan od razloga jeste povećan broj korisnika mobilnih uređaja i konstantan razvoj inovativne tehnologije.
Bez obzira na ovakve podatke, u SAD-u se još uvek u mobilno oglašavanje ulaže svega 6.2%, a najviše u digitalne banere. Usvajanje programmatic kupovine, dovelo je do rasta od 26% tradicionalnog digitalnog oglašavanja, a očekuje se i dalje rast sa razvojem tehnologije.
Više informacija pronađite na sajtu ZenithOptimedia.