Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

U 2013. rast globalnog oglašavanja za 3,9 odsto

Prema izveštaju agencije ZenithOptimedia izdvajanja za reklamiranje ove godine bi mogla biti uvećana za 3,9 odsto a iduće za 5 odsto. Ovaj rast se može očekivati najviše zahvaljujući rastu internet oglašavanja i jačanju globalne privrede. Ta agencija, sastavni dio Publicis Group, treće po veličini svetske marketinške grupacije, mereno po prihodima, iza kompanija WPP i Omnicom, predviđa tako da će globalno tržište oglašavanja do kraja ove godine vredeti 518 milijardi dolara.
Prognoza rasta za 2013 niža je u odnosu na prvobitnu procenu od 4,1 odsto. Prošle godine tržište oglašavanja u svetu poraslo je 3,5 odsto. “S jačajem globalne privrede, za kompanije će se otvarati veće mogućnosti širenja poslovanja”, rekao je Steve King, globalni izvršni direktor ZenithOptimedia grupe.
Međutim, u Portugalu, Irskoj, Italiji, Grčkoj i Španiji tržišta oglašavanja smanjuju se po stopama većim od samog privrednog pada, jer su lokalni oglašivači smanjili potrošnju kako bi srezali gubitke i sačuvali novac, a međunarodne kompanije usmerile svoje oglašivačke budžete na snažnije lokacije. Za periferno tržište evrozone stoga se predviđa da će se ove godine smanjiti za 7 odsto, a potom u 2014. stabilizovati, a godinu iza početi da raste i to po stopi od 3 odsto.
Najbrži rast oglašavanja zabeležiće istočna Evropa, potom srednja Azija i Latinska Amerika, navodi se u izveštaju. Potrošnja na internet oglašavanje premašiće ono u štampanim medijima u 2015. godini, budući da će oglašavanje u novinama i časopisima nastaviti da se smanjuje u proseku između 1 i 2 odsto godišnje, predviđa ZenithOptimedia. Internet, video i oglašavanje na društvenim mrežama, će da raste stopi od otprilike 30 odsto godišnje.

Izvor: Personal magazin

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!