today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Twitter Insiders – korisna platforma za oglašivače i agencije

SVET – Twitter je pokrenuo novu inicijativu koja ima za cilj da oglašivačima pruži uvide na uzorku od 12.000 korisnika izabranih od strane ove platforme. Twitter Insiders program ima za cilj stvaranje one-stop shopa za oglašivače u kojem mogu pokrenuti, dizajnirati i prikupiti istraživanja uživo.

Ukoliko neki brend želi pokrenuti rizičnu kampanju, može je pokrenuti prvo na ovoj platformi, kako bi procenili da li je uvredljiva ili efikasna. „Istraživanje kroz Twitter Insiders pomaže u eliminisanju nagađanja iz donošenja važnih poslovnih odluka“, navodi u saopštenju Gemma Proctor, direktorka istraživanja u Twitteru. „Posao koji je tradicionalno zahtevao dugoročno planiranje i obimna sredstva sada se može uraditi brže i efikasnije uz podršku naše Twitter Insiders mreže“.

Twitter kaže da su insajderi anonimni, ne mlađi od 16 godina, i žive bilo u SAD-u ili u Velikoj Britaniji. Nakon priključivanja programu, od insajdera se traži da podele detalje, kao što su njihovi prihodi, obrazovanje, pol i interesi, kažu iz Twitter-a.

Kompanija nudi oglašivačima kratkoročne i dugoročne projekte gde insajderi učestvuju u anketama. Ove ankete mogu uključiti pitanja za insajdere da procene kampanju koja već traje, kako bi agencije mogle izvršiti neka fina podešavanja u realnom vremenu. Dugoročni projekti mogu trajati četiri do šest nedelja, uključuju intenzivna istraživanja i načine na koje bi mogla lansirati oglašivačka kampanja za neki novi proizvod ili film.

Twitter neće plaćati insajderima za njihovo učešće, ali će im omogućiti određene nagrade, kao što su poklon kartice ili uređaji, iPadi ili pametni telefoni, navode u kompaniji.

Više informacija pronađite na portalu AdAge ili Twitter blogu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!