Frikom i agencija Spellcaster pokrenuli su novu kampanju za za brend Macho.
Hrabra kombinacija ukusa crne čokolade i pomorandže i slane karamele i kikirikija, hrskava spoljašnjost i nežna, kremasta unutrašnjost Macho sladoleda opravdavaju slogan „Tvrd spolja, mekan iznutra“, navode u kompaniji Frikom.
Kako kažu, ovaj slogan ima za cilj da pozove sve nas da ispoljimo svoju nežnu unutrašnjost, ma koliko da se naša spoljašnjost čini grubom i čvrstom. „Macho sendvič ili Macho tamna čokolada i pomorandža, svejedno je – svaki od njih ima svoju tvrdu i nežnu stranu. Da nije tako, ne bi bili Macho. Isto je i sa ljudima. Hvala našim kolegama iz Spellcaster koji su na moderan način, kroz slike, bez reči, uspeli da prenesu poruku da se snaga i nežnost mogu sinhronizovati u jednom“, navodi se na kompanijskom LinkedIn nalogu.