Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tvitomanija sagradila nove mostove!

Tvitomanija ili Tvitoslavija, kako su je interno nazivali, od 8. do 12. maja u Novom Vinodolskom okupila je oko 600 učesnika iz cele regije kako bi se edukovali o savremenim upotrebama Interneta, razmenili ideje i iskustva i povezali se sa stručnjacima koji svoj imidž unapređuju putem društvenih mreža.
Tvitomanija je kao najveća konferencija o društvenim mrežama u regionu uspela da ponovo sagradi neke “mostove”, koji su bili srušeni na neki drugi način pre mnogo godina, rekao je direktor konferencije, Zoran Torbica.
U tri dana koliko je trajao program konferencije, na tri scene, više od 100 predavača je razmatralo prednosti i mane korišćenja društvenih mreža u politici, novinarstvu, turizmu, kao i o benefitima koje kompanijama donosi aktivno i kvalitetno prisustvo na platformama Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, FourSquare, Pinterest, Tumblr i drugih.
Tviter je, kao društvena mreža, uspeo da poveže ljude koji imaju razvijen biznis i okrenuti su ozbiljnijem načinu komuniciranja, smatra hrvatska pevačica i aktivna tviterašica, Nina Badrić.
Najviše se pričalo o upotrebi Twitter-a kao medijskog kanala i sve većoj brzini komuniciranja i informisanja, međutim, zaključak rasprave je bio da će proći još dosta vremena pre nego što mediji počnu da liče na one za Zapada. Zaključak cele konferencije je da treba biti gde su svi, a to je definitivno na društvenim mrežama.
Pored mnogobrojnih predavanja, prilika za poslovne sastanke i umrežavanje bilo je tokom celog dana u kopleksu Novi Spa Hotels & Resort koji je bio domaćin ove konferencije. Spa centar i otvoren bar gde se održavao večernji program iskorišćeni su i kao dodatne koferencijske sale. Svi prisutni mogli su da komentarišu i direktno učestvuju u programu putem tweet wall-a na kome su se projektovale objave sa Tvitera pod oznakom #tvitomanija .
O moći promocije uz pomoć Interneta govori i statistika dobijena putem servisa za praćenje društvenih mreža Peekmedio, koja broji za sad 4.217.578 pregleda svih objava u vezi sa Tvitomanijom i 21.507.458 pratioca autora tih objava.
Organizatori najavljuju sličnu konferenciju krajem godine, pošto se pokazalo ogromno interesovanje u sferi „online“ poslovanja.

tvitomanija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!