Pod kupolama dvorane Olympia, u londonskom kvartu Kensington, posetioci jednog od značajnijih sajmova marketinških tehnologija u Evropi – “Technology for marketing”, danas i sutra biće u prilici da “prošetaju” kroz manastir Manasiju, dožive njenu veličanstvenu lepotu, na trenutak postanu srednjovekovni vitezovi, oprobaju se u gađanju lukom i strelom, ujedno upoznajući prirodne lepote i kulturno-istorijsko nasleđe Srbije.
Svi ovi čudesni doživljaji nastaju zahvaljujući najsavremenijoj Augmented Reality, Virtual Reality i gaming tehnologiji, čiju primenu u marketinške svrhe, pred više od 10.000 posetilaca i preko 200 izlagača, prezentuju kompanije DunavNET i Homepage iz Novog Sada.
“Technology for marketing” je jedini sajam ove vrste u Velikoj Britaniji i jedan od značajnijih u Evropi. Na jednom mestu, u 15 zasebnih sala, okupiće se više od 200 izlagača, sa ciljem da ukažu i prestave promene u sveri marketinga, koji iz umetnosti rapidno prerasta u nauku. Na štandu DunavNET-a i Homepage-a posetiocima će u “360° VR Player” tehnologiji virtuelne stvarnosti, uz korišćenje odgovarajuće opreme biti predstavljene kampanje Viteški turnir Just Out #Manasija2015 i kampanja #MySerbia rađena za potrebe Turističke organizacije Srbije. “360° VR Player” tehnologija omogućava izradu Virtual Reality videa koji se mogu najbolje posmatrati na specijalnoj opremi, VR naočarima raznih proizvođača, ali i na Youtube i Facebook-u.