Tržište digitalnog oglašavanja u srednjoj i istočnoj Evropi najbrže rastuće!

REGION – Region srednje i istočne Evrope (SIE) ima neka od najbrže rastućih tržišta za digitalno oglašavanje u Evropi, ali to su takođe najmanje zrela tržišta, i najpodložnija rizicima od GDPR-a, navodi se u novom izveštaju IAB Europe.

Izveštaj AdEx Benchmark 2017 zabeležio je da sedam od 11 tržišta SIE regiona raste brže od evropskog proseka od 13,2%, a predvode Belorusija (33,9%), Srbija (23,7%) i Rusija (21,9%). Češka Republika (18,7%), Slovenija (18,4%), Mađarska (16,7%) i Rumunija (16,1%) takođe su ostvarile iznadprosečni rast ulaganja u digitalno oglašavanje. Ispodprosečne brojke beleže Poljska (11,7%), Hrvatska (10,7%), Bugarska (10,4%) i Slovačka (4,4%).

Kada je u pitanju ulaganje u digitalno oglašavanje po glavi stanovnika – što je merni podatak koji pomaže u proceni zrelosti i opsega razvoja tržišta – sve zemlje srednje i istočne Evrope bile su ispod proseka. Sa 60,5 evra po glavi stanovnika, samo je Češka bila blizu evropskog proseka koji iznosi 64,4 evra.

Mađarska (€26,0), Poljska (€23,9), Slovačka (€23,5), Rusija (€22,8), Slovenija (€22,7) i Hrvatska (€11,4) zabeležile su dvocifrene iznose, dok su jednocifrene rezultate imali Bugarska (€4,9), Srbija (€4,1), Belorusija (€4,1) i Rumunija (€3,1).

Poređenja radi, ulaganje po glavi stanovnika u Velikoj Britaniji, najnaprednijem tržištu digitalnih oglasa u Evropi, iznosilo je €240 u 2017. godini.

Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari