Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trka sponzora 2016.

REGION – VETTURELLI, konsultantska kompanija za korporativna sponzorstva, završila je veliko istraživanje o navikama i preferencijama trkačke zajednice te uspešnosti komunikacijskih aktivnosti trkačkih sponzora.

Ovo je druga godina sprovođenja ovakvog istraživanja te su u odnosu na prošlogodišnje rezultate primetne određene promene, saopštila je ova kompanija. Istraživanje je sprovedeno online u novembru ove godine u okviru trkačke zajednice putem Facebook profila portala volim.trcanje.hr i profila RunTrek.

Najveća promena u odnosu na prošlu godinu dogodila se među percepcijom trkača o sponzorima trčanja. Naime, prošle godine gotovo 34% ispitanika navelo je Adidas kao najpozitivnijeg partnera zajednice, nakon koga su sledili GRAWE i Salomon. Ove godine, s uverljivih 38% GRAWE je zauzeo prvo mesto, Adidas sa 16% ispitanika drugo, a VIP je prepoznat od 13% ispitanika čime je na trećem mestu zamenio prošlogodišnji Salomon.

Naime, 18% ispitanika istaknulo je upravo GRAWE noćni maraton kao trku koja im se najviše dopala. Tako je ovaj maraton iza sebe ostavio trke poput Ljubljanskog (14%) i Zagrebačkog maratona (11%) i Noćnog cenera (11%) i Wings for Life (7%).

Među proizvođačima trkačke opreme na prvi pogled nema promene – Adidas je i dalje omiljeni brend koji slede Nike i Salomon.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!