Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Tri nove kategorije u okviru Sempler takmičenja

REGION – Sempler, regionalno takmičenje za najbolje medijske strategije godine, u okviru konferencije SEMPL ove godine će se održati trinaesti put. Za nagrade medijskih uspeha godine svake godine konkuriše više radova iz jadranskog regiona; prošle godine su se takmičile agencije, oglašivači i mediji iz Slovenije, Srbije, Hrvatske i Bugarske.

Kako bi još sveobuhvatnije zahvatili nove komunikacione kanale i medijske formate, organizator konferencije SEMPL, Media Pool, u ovogodišnje takmičenje za Semplere uvodi nekoliko novina. Uz postojećih šest takmičarskih kategorija (strateško korišćenje medijskog interneta, inovativno korišćenje komunikacionog kanala, najbolja ciljana akcija, najbolja iskustvena akcija, najbolja upotreba digitalnog okruženja i najbolja akcija na društvenim mrežama) pridružiće se i tri nove: najbolja upotreba mobilnog okruženja, najbolja upotreba podataka i najbolji novi medij/medijski format.

U novu kategoriju najbolja upotreba mobilnog okruženja moći će da se prijave projekti koji uspeju da domišljato i inovativno dođu do potrošača i uključe ih pomoću bilo kog mobilnog kanala. U ovu kategoriju spadaju mobilni mediji svih vrsta, uključujući mobilne aplikacije, mobilne strane, sadržaje, kreirane za mobilne uređaje, i svi oblici mobilnog oglašavanja. Žiri će tražiti akcije koje su pomoću jasnih polazišta iskoristile mobilno okruženje tako da su ostvarile odlične rezultate i/ili visok stepen uključenosti potrošača.

U kategoriji najbolja upotreba podataka za nagrade će se takmičiti projekti koji dokazuju, kako su baze podataka ili izvršena istraživanja (kvalitativna i kvantitativna) uticala na medijsko planiranje i izvođenje projekta, a pri tom odlučujuće uticala na rezultat akcije.

U treću novu kategoriju najbolji novi medij/medijski format spadaju novi mediji i novi formati u medijima koji oglašivačima omogućavaju bolju, inovativniju odnosno diferencijalnu komunikaciju sa potrošačima. Projekte mogu da prijavljuju medijske kuće, produkcione kuće, agencije i sl.

Agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji moći će svoje istaknute medijske projekte da prijavljuju na takmičenje Sempler od 1. septembra 2015. nadalje.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!