today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

New Europe Market od 8. do 11. maja u Dubrovniku

3D televizija nije nova zamisao niti se može reći da je nedostupna široj publici. Međutim širenje 3D televizije odvija se vrlo sporo. Kad možemo očekivati procvat 3D TV-a ili je realnije očekivati prikradanje u domove? Kakav bi sadržaj/format privukao publiku 3D televiziji? I koliko će prelazak na 3D zakomplikovati poslovanje televizijama, distributerima i oglašivačima?
Panelista na skupu NEM (New Europe Market) Michel Chabrol je, kao direktor odeljenja za digitalnu kinodistribuciju, 3D i ultra high definiciju unutar Eutelsatovog komercijalnog odeljenja, odgovoran za promociju, marketing i razvoj novih tehnologija poput 3D-a i Ultra HD-akao i za upotrebu satelita za pokrivanje važnih potreba digitalne kinodistribucije.
– Eutelsat, vodeći svetski satelitski operater, predan je inovacijama i pomacima na području emitovanja signala koji u poslednjih 20 godina uključuju digitalnu TV, HDTV, 3D i u poslednje vreme Ultra HD (4k TV) u obliku demonstracionih kanala i podrške klijentima. Dr. Sebastian Knorr direktor je i voditelj odeljenja za istraživanje i razvoj i zadužen je za odeljenje prenosa know-howa imcube laboratorija.
– Globalni igrači u korisničkoj elektronici pretpostavljaju da će 2015. godine više od 30% svih HD ekrana u kući biti opremljeno mogućnostima sličnima 3D-u. Za razliku od prethodnih pokušaja etabliranja 3D-a na širokom tržištu, sad imamo razloga da verujemo da će ovog puta to zaista biti održivo. Stereoskopski 3D sada je dovoljno zreo za tržište što se tiče kvalitete tehnologije i sadržaja. Uprkos visokom standardu koji je stereoskopski 3D danas dosegao još ima mesta za poboljšanje tehnologije. Jedan od njih je autostereoskopski 3D prenos koji omogućava korisniku da 3D gleda bez naočara.
Torsten Hoffman, direktor i osnivač australijskog 3D Content Huba priznati je stručnjak za monetizaciju 3D sadržaja na međunarodnom planu. – 3D dominira u bioskopima napokon je stigao u dnevne sobe. 3D televizori prodaju se velikom brzinom širom sveta, međutim mnogi se žale na nedostatak sadržaja i neudobnost nošenja naočara. Došlo je vreme da se pobrinemo za ove probleme. Kao distribucijska firma u Australiji, 3D Content Hub nastoji da proizvodi što više 3D sadržaja. Na panelu ću pružiti uvid u uspešne analize slučajeva nagrađivanih filmova, profitabilnog sadržaja i 3D TV kanala u produkciji 3D Content Huba.“
Kathleen Schroeter, moderatorka NEM-ovog panela „Tri dimenzije 3D televizije“, izvršna je direktorka novog 3D inovacionog centra Fraunhofer Heinrich Hertz Instituta. – Govori se da je 3D mrtav i da se fokus premestio na 4K visoke rezolucije, poznat kao UltraHD. Na NEM-ovu 3D TV panelu shvatićete da je UltraHD ključan kako bi se rešili korišćenja 3D naočara kod kuće – solucije za Autostereo 3D prikaze. Panel će pružiti uvid u 3D, od inputa do outputa: konverzija iz 2D-a u 3D Stereo produkciju prenosa, statistike i činjenice o sadržaju tržišta do najnovijih razvoja tehnologije koje pomažu 3D-u na putu da postane efikasniji te time jeftiniji i jednostavniji.

Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na službenoj stranici www.neweumarket.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!