today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trendovi za društvene mreže 2017

Kada su dostigle kritičnu masu 2015. godine, niko nije predvideo da će društvene mreže međusobno početi da se prepliću. Na samom kraju 2016. znamo da je godina u kojoj pišemo ovaj tekst obeležena trendom u kome su društvene mreže jedne od drugih „pozajmljivale“ najbolje funkcionalnosti. Očekujemo uzbudljiv nastavak usavršavanja platformi na dobrim primerima konkurenata.

OSLOBODI SE, POKRENI LIVE VIDEO
U 2017. tražićemo prilike i načine da iskoristimo LIVE na Facebooku, a da to ne bude LIVE sa nekog dešavanja, otvaranja… Ako se setimo da je u aprilu najpopularniji LIVE video imao BuzzFeed. Ako se podsetimo da je taj LIVE video zapravo okupio ljude oko jednog prostog pitanja – koliko gumica za teglu možemo staviti oko lubenice pre nego što ona pukne? Vidimo da i najveće brend priče mogu stati u naizgled banalne teme. Na kraju, postoji li bolji razloga za LIVE od toga da Facebook već daje prioritete video sadržaju i redukuje organske dosege?

BOTOVE NA CHATOVE
Veštačka inteligencija je trenutno na tom, masovnom nivou, da može pomoći u svakodnevnom životu. Ovom prilikom pozdravljamo Siri, Cortanu, kao i Google Assistanta, ali i chatbotove koje već danas možemo koristiti na Facebook Messengeru. Ljudi više vole da naređuju, od toga da moraju prstom (palcem) da maknu. I to je jasno. Društvene mreže daju sve više mogućnosti da u razgovoru sa veštačkom inteligencijom bukirate smeštaj, zatražite pomoć, dobijete predloge za kupovinu… Zašto čekati community managera da odgovori, kada korisnik može dobiti odgovor odmah? Zato botove na chatove i potajno počnite više da razgovarate sa vašim mobilnim ljubimcima.

SADRŽAJ KOJI NESTAJE
2017. godina je godina u kojoj prestajemo da pitamo i odgovaramo na pitanja gde to sadržaj nestaje i kako to mislimo da ga nema više posle 24 sata? Jer uspeh Snapchata nastao je baš na ovoj opciji. Facebook, Instagram, Whatsapp “pozajmili” su ovu ideju. Jer izgleda da nešto što nestane, postaje popularno. Čitajte pažljivo i ostale trendove, možda ovaj tekst bude obrisan za par dana.

PRVO MOBILNI, ONDA SVE OSTALO
Kako uopšte biti na internetu ako nemaš optimizovan sajt za mobilne telefone? Pitamo se, evo, već nekoliko godina. Optimizacija je putovala od nove tendencije do moranja. Što će u 2017. značiti da dati prednost mobilnim telefonima i raditi za mobilne telefone biće bolje od svake optimizacije. Savet, ako nemate sajt koji je prilagođen mobilnim telefonima, ako ne pravite sadržaj koji je pre svega vidljiv na mobilnim uređajima, počnite sve od početka.

A ŠTA ĆEMO SA TVITEROM?
Živimo na Balkanu, neki trendovi nisu ni došli do nas u toj meri da bismo ih koristili. Nemamo kritičnu masu korisnika VR-a, a svi će spomenuti VR kao trend za 2017. godinu… Ali ne i mi! ☺ Sa rezervom moramo spomenuti pad popularnosti Twittera koji se nije tako dobro proveo u 2016. godini. Opcije koje je uvodio i poteze koje su njegovi čelnici pravili doveli su do toga da će Twitter u 2017. godini biti najzanimljivije pratiti kroz vesti o prodaji ili kroz očajničke napore da proširi bazu svojih korisnika.

I PORED INSTAGRAM STORY SNAPCHAT SE BORI
Dok je Twitter patio, Snapchat je neke stvari shvatio i imao vrtoglav rast tokom cele godine. I dok se u Srbiji kritična masa ljubitelja Snapchata prelivala u Instagram story, Spectacles naočare koje je Snapchat izbacio nikako nisu očajnički potez nekog gubitnika. Jer ono što je Google pokušavao sa svojim naočarima, Snapchat je uspeo za kratko vreme. Sačekaćemo da li će taj talas dobaciti i do nas. Svetska plima i oseka uvek kasne, što je ponekad dobro za predviđanje. Ali Snapchat i dalje beleži veliki rast u svetu.

KAKO SU UTICAJNI REBRENDIRANI U INFLUENSERE
Kada je “ORGANIC” postao komplikovan, a “PAID” skup, alternativa se pojavila. A onda se ispostavilo da alternative nije nikakva novost, ali i da ona košta. Jer kada smo zaboravili i istrošili “UTICAJNE”, sasvim logično, nastala je potreba za novim uticajnim ljudima koji će širiti priču o brendovima. Tako se pojavio neko ko je divne mlade ljude koji imaju svoje odlične Youtube kanale nazvao “INFLUENSERIMA”. Što je engleska reč za uticajne? Zato umesto priče o influenserima koji nastavljaju da budu izazov za 2017. dajemo jedan savet. Počnite da ih prepoznajete, istražujete i uverite se da ste dobra kombinacija. Veliki broj pratilaca ne znači ništa.

SOCIJALNI TREND
I za kraj, nadamo se da će u 2017. prestati taj trend da društvene mreže zovemo socijalne mreže. Socijalno je previše… paaa, socijalno.

Autor teksta: Bojan Šaptović, Social Media Manager, Pioniri Communications
Izvor: trendovi.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!